Vesi
No kyllä se varmaan sitten virtsaa vaan oli.. Jos lapsi jotenkin kääntynyt ja rakko tyhjentyi kunnolla tms. Kuitenkin oli sellaista haalean keltaista.. Tuskin vedet voi mennä samaan aikaa kun virtsaa, vai?
ei ole välttämättä vaaleanpunaista vaan saattaa olla väritöntä tai vihreääkin. vihreä tietysti on huono merkki. se että sinun vetesi oli vaaleapunaista, ei tarkoita että kaikilla on.Alkuperäinen kirjoittaja megara:lapsivesi on vaaleanpunaista ja haisee hiukan sellaiselle makealle.jotkut sanoo että spermaiselle.
siteestä näkee selvästi vaaleanpunaisen värin jos sitä vuotaa.
Se on myös sellaista liukasta koostumukseltaan.
Kolmet lapsivedet olen nähnyt.
Kyllä se saattoi olla lapsivettä. Voi mennä samaan aikaan. Ja jos meni molempia, pönttö näyttää kellertävältä, eikö? Itse tämän varmaan parhaiten tiedät eli jos tuntuu siltä, että oli virtsaa, niin ok, mutta jos epäilyttää, aina voi soittaa tai mennä näytille.Alkuperäinen kirjoittaja Vesi:No kyllä se varmaan sitten virtsaa vaan oli.. Jos lapsi jotenkin kääntynyt ja rakko tyhjentyi kunnolla tms. Kuitenkin oli sellaista haalean keltaista.. Tuskin vedet voi mennä samaan aikaa kun virtsaa, vai?
Voi ne vedet mennä ihan koska vain jos on mennäkseen. Infektioiden vuoksi tilanne on tarkastettava.Alkuperäinen kirjoittaja Vesi:No kyllä se varmaan sitten virtsaa vaan oli.. Jos lapsi jotenkin kääntynyt ja rakko tyhjentyi kunnolla tms. Kuitenkin oli sellaista haalean keltaista.. Tuskin vedet voi mennä samaan aikaa kun virtsaa, vai?
EI sitä túnne mitenkään. Soita synnärille.Alkuperäinen kirjoittaja Vesi:Mutta eikö kuitenkin pitäisi tuntea jos kalvot puhkeaa?
Ei. Ei niissä kalvoissa ole mitään tuntohermoja.Alkuperäinen kirjoittaja Vesi:Mutta eikö kuitenkin pitäisi tuntea jos kalvot puhkeaa?
Tuntea mitä?Alkuperäinen kirjoittaja Vesi:Mutta eikö kuitenkin pitäisi tuntea jos kalvot puhkeaa?
synnyttäjien vastaan ottoon soitat=)Alkuperäinen kirjoittaja Vesi:Soitanko siis ihan synnytysosastolle? Eli minun kohdallani tyksiin vai päivystykseen? Neuvolathan ei viikonloppuisin tai tähän aikaan päivystä.. Anteeksi, tyhmä kysymys mutta en tiedä..
Soitat ihan synnärille eli tyksiin siis. Neuvolakortissasi on varmaan jokin numero tai sitten soitat tänne: 02 - 313 1360Alkuperäinen kirjoittaja Vesi:Soitanko siis ihan synnytysosastolle? Eli minun kohdallani tyksiin vai päivystykseen? Neuvolathan ei viikonloppuisin tai tähän aikaan päivystä.. Anteeksi, tyhmä kysymys mutta en tiedä..
hei muuten, ne antaa sen aika myöhäisillä viikoilla muistaakseni. Ja nyt Turku on säästänyt neuvolapalveluista (vähemmän kertoja) vielä lisää eli mahtaako olla ap vielä saanutkaan mitään numeroita.Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:http://www.tyks.fi/fi/679
Tänne synnytysosastolle.
Itse sain lapseni 2007, tyksissä ja oli tosi mukava henkilökunta kun sinne rynnättiin paniikissa vesienmenon jälkeen
Etkö neuvolasta ole saanut sellaista esitettä jossa on synnärin numero ja toimitaohjeet.
Itsekin olen turkulainen ja sain sellaisen
eiköhän, tsemppiäAlkuperäinen kirjoittaja Vesi:En ole saanut mitään numeroa.. Soitan nyt sitten sinne, jos soitan vahingossa väärään niin eiköhän he sielä sitten neuvo tai yhdistä eteenpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja megara:lapsivesi on vaaleanpunaista ja haisee hiukan sellaiselle makealle.jotkut sanoo että spermaiselle.
siteestä näkee selvästi vaaleanpunaisen värin jos sitä vuotaa.
Se on myös sellaista liukasta koostumukseltaan.
Kolmet lapsivedet olen nähnyt.