apua...olen koukussa!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
nimittäin vauvan vaatteisiin :p ei auta vaikka kuinka yritän itselleni tolkuttaa ettei niitä tarvitse/kannata ostaa liikaa koska menevät kuitenkin niin pian pieniksi, mutta lähes aina kun menen käymään kaupoilla sorrun ostamaan jotain kun "sattui löytymään niin ihania".

Tuo huutis on varsinkin ihan liian koukuttava paikka ja paljon olen huudellutkin vauvalle sieltä vaatteita. Ihmettelenkin että miten myyjät voivat luopua niistä pienistä ihanuuksista, itse kun en haluaisi mistään lempivaatteista luopua :D taidan olla sairas ihminen kun kiinnyn vaatteisiin? Enhän ole ainut? :)
 
Apua kohtalotoveri!! :D :D :D Ma huudan joka paiva huutonetista jotain.... :saint: :xmas: |O :ashamed: Lisaksi ostan aina kun meen kaupungille ainakin jotain pienta! :whistle: :p

Mulla ei ole viela edes lapsia, mutta ostan..tulevaisuuden varalle :D Toivottavasti jo ens vuonna paasen niita kayttamaan :heart:
 
ap
huh, onpa huojentavaa kuulla etten tosiaan ole ainut :D joskus sitä tosiaan jää miettimään ettei tässä shoppailussa ole mitään järkeä kun oon kuitenkin pienen omaisuuden laittanut noihin vaatteisiin..mieluummin kuitenkin vauvalleni ostan vaatteita kuin itselleni :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
Mutta kylla mua jo etukateen surettaa jos jostain vaatteesta joskus pitais luopua, en ma halua! : D Ne on niin rakkaita, eiko niita vois sailyttaa vanhuuteen asti :saint: :p
näin mäkin ajattelen :D ihan totaalisesti hurahtanut noihin h&m:n nalle puh vaatteisiin joista en todellakaan ole luopumassa hehe
 
http://kuvablogi.com/blog/18627/3/ Tassa on jotain mun viimeaikasia ostoksia :D

Jos ma naan jonkun tosi ihanan, niin kylla ma aika paljon laitan siihen rahaa, etta saan sen... Ma oon huomannu saman, etta ostan paljon mielummin vauvalle kun itselle, vaikka mulla edes ole viela vauvaa. Kaverit on jo ruvennu huomauttelemaan mulle, kun ma aina ostan jotain uutta, etta pitais jo rajoittaa, mutta ku ei ne ymmarra :D
 

Yhteistyössä