Apua:Nolo homma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alabama

Vieras
Minulle on tässä parin päivän sisään tullut kummallinen ja ällöttävä vaiva.
Nimittäin haju. :ashamed:

Olen nyt kp 37/31-33,ellen väärin muista.
Alapääni haisee aika vahvasti vaikka käyn 1-2 krt päivässä suihkussa,vaihdan alushousut 2 krt päivässä ja alapääsuihkuakin käytän tavallisen suihkuttelun lisänä ehkä 1-2 krt/pvä.Jos pikkuhousunsuojia käytän niin ne vaihdan kyllä myös usein.

Valkkaria vuodan,joo,ja se haju ei tule valkkarista.Vaan..en tiedä mistä. :o
Eikä sitä saa millään pois.Mikä se mahtais olla? :/
Epätoivoista tänne tulla paljastelemaan ällöttävyyksiään mutta oon kyllä totaalisen neuvoton.Kiitos jos joku osaisi asiallisesti neuvoa.<br><br>

älä ihmeessä pese noin liikaa alapäätä jos ei menkkavuotoakaan ole. normaali bakteeritasapaino järkkyy. oisko hiivaa? tai emätintulehdus? emätintulehduksessa oireina voi olla alavatsakipuilua, kuumettakin,kirkasta vuotoa, pahimmilta haisevat kuulema lääkärin mukaan vaarattomimpia. hiivassa taasen vuoto paksumpaa ja värillistä. koitas gynophilus- maitohappobakteeripuikkoja

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 22:50 moi kirjoitti:
älä ihmeessä pese noin liikaa alapäätä jos ei menkkavuotoakaan ole. normaali bakteeritasapaino järkkyy. oisko hiivaa? tai emätintulehdus? emätintulehduksessa oireina voi olla alavatsakipuilua, kuumettakin,kirkasta vuotoa, pahimmilta haisevat kuulema lääkärin mukaan vaarattomimpia. hiivassa taasen vuoto paksumpaa ja värillistä. koitas gynophilus- maitohappobakteeripuikkoja

Hiiva mulla oli muutama vuosi sitten parinakin kertana.Mitään erityisiä kipuiluja ei ole kuin tisseissä.Tuntuu kuin tämä haju ei tulisi valkkarin mukana..

Kiitos neuvosta.

Olen tässä seuraillut oiraitasi ja minusta kuulostaa siltä, että sinulla oli vasta muutaman päivän sisällä ovis. Siksi menkatkin myöhässä, koska koko kierto näyttää pitkittyvän. Itselläni on samat oireet kuin sinulla ja tikutin ja lämmöistä mittasin oviksen pari päivää sitten: rinnat on suuret, varsinkin nännit ja nänninpihat koholla. Alavatsassa tuntuu nippailua. Eilen huomasin, että vaikka olin käynyt suihkussa niin alapääni haisi kaamealle, eikä tosiaan suihkuttelut auta. Yhdessä aiemmassa kierrossa huomasin saman hajun mutta se ei kestänyt montaa päivää eikä haju tullut valkovuodosta tai hygienian puutteesta.

Mitä luulet voisiko olla näin? Oletko testannut ovulaatiotesteillä tms.? Epäilen vahvasti että oireesi johtuvat vain juuri menneestä ovulaatiosta. Jos näin oiskin käynyt niin oletteko pupuilleet näin myöhäisessä kierron vaiheessa?!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 11:34 hmmm kirjoitti:
Mitä luulet voisiko olla näin? Oletko testannut ovulaatiotesteillä tms.? Epäilen vahvasti että oireesi johtuvat vain juuri menneestä ovulaatiosta. Jos näin oiskin käynyt niin oletteko pupuilleet näin myöhäisessä kierron vaiheessa?!

Vähän epäilen että näin ei ole mutta eihän sitä tiedä.En vaan ymmärrä miksi olisi tullut verinen vuoto sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa ja loppui kuitenkin saman päivän aikana eikä ole pitkään aikaan nyt ollut,melkein viikkoon.Ei olla pupuiltu ei (viikkoon),kun en halua.Siis syynä se että en halua miehen haistavan mitään. :x

Ovulaatiotestejä en käytä.

Kiitos neuvoistasi.Hyvin mahdollista ja valitettavaakin että näin olisi käynyt. :ashamed:

Yhteistyössä