Apua naiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen30

Vieras
Hei, mulla on aika nolottava ongelma. Nimittäin olen tässä kymmenen vuoden aikana lihonut about 90 kiloiseksi. Nyt ei meinaa mieheni kanssa sänkyhommista tulla mitään, kun pippeli ei yksinkertaisesti enää yletä. Mitä tehdä, pitäskö vaihtaa miestä jolla ois isompi, tekis kyllä jo vähän mieli jortikkaa.

Totta kai ap, saa ja pitääkin olla seksielämää!

Jos tilanne on tämä niin ei kai vaihtoehtoja ole muita kuin prinssinakkimies kiertoon vaan ja HK-sininenmies tilalle :)

Minä painoin joskus lähes 100 kiloa, muttei se sentään seksiä häirinnyt, vaikka muuten minua häiritsikin. Kai se takaapäin sentään onnaa, vaikkei lähetyssaarnaaja enää luonnistuisikaan?

Koska aloituksesi oli provosoiva, vastaan samalla mitalla, vaikken terveysterroristi olekaan.

Nuorempi serkkupoikani oli paattanyt ""sivistaa"" itseaan erilaisilla seksikokemuksilla. Niinpa han tarkoituksella pokasi ravintolasta ison naisen.

Vaikka tekoa epaeettisena pidinkin, en voinut kuin nauraa, kun han kuvaili tekosiaan. Kuinka han kaksin kasin tyonsi vatsamakkaroita syrjaan ylttyakseen aktiin edesta pain...

Taitaa olla ukkosi pieni kaluinen... Itse painoin joskus 114 kiloa ja hyvin yltti, vaikka ihan normaalivarustus onkin!
Tosin laihdutus toi paljon muuta iloa seksi elämään ja muutenkin!

Yhteistyössä