apua. näättekö saman kun mäkin?

Alkuperäinen kirjoittaja syliapina:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja syliapina:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
syliapina: Jos tuo ei oo plussa, ni ei sit mikään! Paljon onnea sinulle :flower: . Ihan selvästi oli tuos puikossakin.
kiitos. :saint:
Kunpa sitä itsekin jossain vaiheessa sais noin ihanan uutisen kertoa miehelle..
onko teillä kauankin yritystä takana?
neljäs yrityskerta on nyt meneillään. kp 25/31-34. Kierukka poistettii kesäkuussa.. Kerkes olee kolmisen kuukautta, ku alkoi ärsyttää tiputteluvuoto ja mies kysyi: "Eikö voitas ruveta yrittää sitä poikaa?"
Ensimmäinen kierto oli normi 27 päivää ja sit oli 34 päivää ja edellinen 31 päivää..

Kahtoo miten käy tästä kierrosta. Itsellä ei oikeastaan oo mitää oireita.. Ehkä tuo syömishalut vois olla, eilen palelti ja sit on ollu ihme vihlontaa.. Ja väsymystä pukkaa..

Mutta nuo enteilee luultavasti vain sitä "ihanan" tädin tuloa :headwall:

Onnittelut, syliapina! :flower:

Toivottavasti mäkin saisin kohta yhtä hyviä uutisia. Jotenkin itseäkin helpottaa, kun kuulee muilla tärppäävän - siitä tulee sellainen tunne, että ehkäpä se on itsellekin mahdollista. :)

syliapina: juu-u oli! =) Odotan nyt varmaa niitä testejä saapuvaks vaan..en viitti tuhlata liikoja rahoja testeihin, vaikka mieli tekis ihan hirveesti!
Aiotko tehä vielä huomenna uusintatestin??! ...En oo siis ainoa testien suurkuluttaja.... :ashamed: he.. Tänää oli muutes päivällä monta tuntia kestävät kaameet alamahakivut, oikee kunnon villtelyt ym. Ja tuhrua tullu, ja kerran kirkasta verta pyyhittäessä. Nyt olo jo parempi onneks. :)

Alkuperäinen kirjoittaja miina-:
syliapina: juu-u oli! =) Odotan nyt varmaa niitä testejä saapuvaks vaan..en viitti tuhlata liikoja rahoja testeihin, vaikka mieli tekis ihan hirveesti!
Aiotko tehä vielä huomenna uusintatestin??! ...En oo siis ainoa testien suurkuluttaja.... :ashamed: he.. Tänää oli muutes päivällä monta tuntia kestävät kaameet alamahakivut, oikee kunnon villtelyt ym. Ja tuhrua tullu, ja kerran kirkasta verta pyyhittäessä. Nyt olo jo parempi onneks. :)
en tiiä. ehkä. mulla kuitenkin on "vaan" kolme testiä jäljellä.

oisko joku mua fiksumpi ja jstn löytäis sen sellasen kaavion tapasen mis näkyy et miten paljon sitä hormonia(?) erittyy raskausviikoittain..

Alkuperäinen kirjoittaja miina-:
vaikka toisaalta se on "turhaa" ku sait tolla liuskallaki noin selvän...mut jos kiusaus on niin minkäs sille voi :kieh: Sitäpaitsi se on kiva nähä ku plussa alkaa piirtymään siihen. :LOL:
niin on :D

kattoo nyt. kuitenkin varmaan maanantaina voisin johonkin äitiysneuvolan tapaseen soittaa.

no niin ... :) kyllä se tuntuu niiin hienolta, että noita plussia tulee. kun useesti täällä kuulee vaan niitä ikäviä uutisia. antaa kuumeilijoille toivoa nää onnekkaasti plussanneet! :)
tarrasukkia teille päin... :heart:

ei tässä sellasta yritystä oo ees oikeastaan ollu... mä olen kuumeillut ja tuo ehkäisy on jääny vähän vähälle. että sellaista "puolivahinkoa" tässä nyt toivotaan :) mulla on taustalla keskenmeno viis vuotta taaksepäin, joten ei sitä oo oikeen ees uskaltanu sellasta "yrittämistä" ajatella.

juu, eikös se niin olis...? täytyypä melkeen jostain oikein mielenkiinnon vuoksi tarkistaa... sekin oli varmaan melkosen kova paikka tuo, sä ilmeisesti silloin kuitenkin plussasit ja sit sait kuulla?

Alkuperäinen kirjoittaja n1986:
juu, eikös se niin olis...? täytyypä melkeen jostain oikein mielenkiinnon vuoksi tarkistaa... sekin oli varmaan melkosen kova paikka tuo, sä ilmeisesti silloin kuitenkin plussasit ja sit sait kuulla?
eipä se oikeestaan oli sillon niin liian nuori ja abortin oisin tehny mut siinä kun ne ultrailivat ni samalla kertoivat.eli ei ollu sillon ollenkaan kova paikka.

sitä vaan selvis että tuulimunaraskauden voi selvittää kuudennen rv:n jälkeen. ja että normaaleissa raskauksissa keskenmenon riski olis 10-14% eli se on aika vähän.

Yhteistyössä