kiitosAlkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:samanlaisella predictorilla 20.00 aikaan ja tuloksena sama kuin sinulla, näkyisköhän mullakin sitten jossain muussa testissä?
Onko jollain kokemusta, että predictor ei olisikaan varma?
Pidän peukkuja sinulle syliapina täällä! :heart:
se on niinkin paljon. tota en ees tienny.Alkuperäinen kirjoittaja miina-:juu toi predictorin herkkyys on 50.
25.Alkuperäinen kirjoittaja miina-:hei syliapina onko tossa sinipuikkosessa testissä herkkyys 10 vai 25?? onks se mammaksin testi?
10 on herkin. 25 on melko yleinen. apteekin oma opn mun mielestä 40 ja tuo predictor on sen 50.Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:miten ne herkkyydet menee onko 50 herkempi vai ei herkempi kuin 10?
mulla on kp34/29-33Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:mitkä kp:t teillä tänään?
hah. mennään melkeen samoilla kp:lläkinAlkuperäinen kirjoittaja miina-:mulla on kp 33/28-30.
no ei oikestaan. alavatsassa vähän muljahtelee.sillee ei menkkamaisesti. ei oikeestaan muuta. ja tissei vihlasee välillä mut tissit nyt on ollu omituiset jo pari kk.Alkuperäinen kirjoittaja miina-:niinpä. Onko sulla ollu mitään tuhruja tai kipuja?
Alkuperäinen kirjoittaja miina-:Voi onnea ihan hirveesti!!! :heart:
Tuollainen se munki viiva tossa puikossa oli!! Apua pitäisköhän lähtee nyt samantien apteekissa käymää??!
ONNEA!