apua. näättekö saman kun mäkin?

okei..Ku mietin ku toi puikkohan on tosi herkkä.. Ja se anto mulle viime viikon torstaina plussaviivan. Sit tein pari päivää sit Gravidan-testillä missä herkkyys myös 10, ni puhtaan negan.. Ja nyt mietiskelen oonko raskaana vai en. Nyt ois niinku...hmm..kp vissii jotain 33/28-30.
Maanantaina tulee vissii uudet mammaksin testit ni saas nähä mitä sit näyttää. =) Tuun kattelee joka päivä tätä ketjuu et ootko saanu vahvempia plussia ym...okei?! Toivotaan että saat! =)

Alkuperäinen kirjoittaja miina-:
okei..Ku mietin ku toi puikkohan on tosi herkkä.. Ja se anto mulle viime viikon torstaina plussaviivan. Sit tein pari päivää sit Gravidan-testillä missä herkkyys myös 10, ni puhtaan negan.. Ja nyt mietiskelen oonko raskaana vai en. Nyt ois niinku...hmm..kp vissii jotain 33/28-30.
Maanantaina tulee vissii uudet mammaksin testit ni saas nähä mitä sit näyttää. =) Tuun kattelee joka päivä tätä ketjuu et ootko saanu vahvempia plussia ym...okei?! Toivotaan että saat! =)
mulla mikään pakkomielle testaamiseen ole MUTTA. tein Predictorin yhen testin ja sitte multa löyty jemmasta yks mammaksin tavistesti.
toisessa ei o mtn ja toisessa taas haamu. mitä mä uskon. uskonko mitään? pieni pää aivan sekaisin... mitä pitäs aatella.

siis minkälainen mammaksin testi tarkalleen??
Vitsi meillähän on sunkaa aika samanlainen tilanne. :D
mä laitan kuvan kaikista testeistä :D ehkä helpompaa :D

muoks: http://i31.photobucket.com/albums/c394/syliapina/DSCF2742.jpg

elikkä: ylimpänä uusin, predictor missä mä en nää mtn,
seuraavana sinikorkkinen tavis minkä tein samaan aikaan kun predictorin,
sitten tavisliuska,
ja ihan ekana tehty herkkä puikko.

ihan selviä viivoja näkyy, varsinkin tossa sinipäisessä puikkotestissä. Ite sain juuri tollasen viivan, ehkä hitusen vahvemman! onko tossa sinipuikossa herkkyys 10?? mun mielestä tossa predictorissa näkyy pallon ääriviivat tossa keskiruudussa. :D

samanlaisella predictorilla 20.00 aikaan ja tuloksena sama kuin sinulla, näkyisköhän mullakin sitten jossain muussa testissä? :LOL:

Onko jollain kokemusta, että predictor ei olisikaan varma?

Pidän peukkuja sinulle syliapina täällä! :heart:

Eikös tuo Predictor ole todella ei-herkkä testi, joten ei ihme jos siihen ei positiivista tullut. Noissa herkemmissä viiva näkyy kuitenkin ihan selkeästi.

Itselläni on myös vastaava kokemus, eli että ns. herkempään testiin tuli "huonompi" tulos. Sain siis RFSU:n testiin aika selkeän haalean plussan ja Advance10:iin juuri juuri näkyvä haamujen haamu.
Outoa, sillä olen jostain kuullut että RFSU:n herkkyys olisi 25.

ihan selviä viivoja näkyy, varsinkin tossa sinipäisessä puikkotestissä. Ite sain juuri tollasen viivan, ehkä hitusen vahvemman! onko tossa sinipuikossa herkkyys 10?? mun mielestä tossa predictorissa näkyy pallon ääriviivat tossa keskiruudussa. :D

ei siinä kyllä mun mielestä mtn palloa ole. mut toi sinikorkkinen on ihan tavallinen. ei mikää herkkis.

Yhteistyössä