en o lämpöjä mitannu ollenkaan. napukka voisin viel illal koittaa et onko se ollenkaan erilainen. vähän mahas kiertää silleen välillä et ois vatta löysäl mut ei oikeestaan muuta.Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:syliapina onko sinulla lämpöä, tai esim närästystä?
mulla mikään pakkomielle testaamiseen ole MUTTA. tein Predictorin yhen testin ja sitte multa löyty jemmasta yks mammaksin tavistesti.Alkuperäinen kirjoittaja miina-:okei..Ku mietin ku toi puikkohan on tosi herkkä.. Ja se anto mulle viime viikon torstaina plussaviivan. Sit tein pari päivää sit Gravidan-testillä missä herkkyys myös 10, ni puhtaan negan.. Ja nyt mietiskelen oonko raskaana vai en. Nyt ois niinku...hmm..kp vissii jotain 33/28-30.
Maanantaina tulee vissii uudet mammaksin testit ni saas nähä mitä sit näyttää. =) Tuun kattelee joka päivä tätä ketjuu et ootko saanu vahvempia plussia ym...okei?! Toivotaan että saat! =)
mä laitan kuvan kaikista testeistä ehkä helpompaaAlkuperäinen kirjoittaja miina-:siis minkälainen mammaksin testi tarkalleen??
Vitsi meillähän on sunkaa aika samanlainen tilanne.
Alkuperäinen kirjoittaja miina-:ihan selviä viivoja näkyy, varsinkin tossa sinipäisessä puikkotestissä. Ite sain juuri tollasen viivan, ehkä hitusen vahvemman! onko tossa sinipuikossa herkkyys 10?? mun mielestä tossa predictorissa näkyy pallon ääriviivat tossa keskiruudussa.