APUA MIX KAIKKI ON MUSTIKSIA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poitsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poitsuli

Vieras
Ni Siis Mix Kaikki On Mustasukkasia Meijän Pojasta(1v6kk)Ja Kestäny Koko Tän Ajan :'( Tai Ei Siis Kaikki Vaan Lapset??Ja Ikähaarukka Näil Lapsil 3-14v??Tää On Oikeesti Ihan Hirveetä :'( Ja Kukaan Lapsista Ei Sisarus!!??Onko Muilla Tämmöstä??

Tönimisellä,ottamalla tavarat käsistä ja mitä kaikkee nyt onkaa,mut kivaa ei oo katella...komentanu oon,mut ei auta :ashamed: ja jos otan pojan sylyyn ku alkaa itkee ni heti on joku mustis tulossa kans ym ym ym

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 10:59 minä kirjoitti:
No minkätakia ne nyt mustasukkaisia olis, ehkä sulla vaan on niin kauhea, ruma ja tyhmä poika, että tykkäävät kiusata..

#&%?$!* Et Oli Fiksusti Sanotti \|O itelläs taitaa olla??

Taitaa olla vaan niin, että hän kun on vielä sen verran pieni ja söpö niin ihmiset yleensä kiinnittää sellaisiin enemmän huomiota ja nämä isommat haluaisivat sitä huomiota myös.
Oletko yrittänyt keskustella kiusaajien kanssa, että miksi niin tekevät ja miltä heistä itestään tuntuisi, että jos heitä kohdeltaisiin samalla lailla?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 15:21 Uneton kirjoitti:
Taitaa olla vaan niin, että hän kun on vielä sen verran pieni ja söpö niin ihmiset yleensä kiinnittää sellaisiin enemmän huomiota ja nämä isommat haluaisivat sitä huomiota myös.
Oletko yrittänyt keskustella kiusaajien kanssa, että miksi niin tekevät ja miltä heistä itestään tuntuisi, että jos heitä kohdeltaisiin samalla lailla?

Ei Auta Puhumiset Eikä Muutkaa \|O Ottavat Tavarat Kädestä Ja Kun Otan Pois Ni Heti Menee Vanhemmilleen Karjuu Et Otin Sen Kädestä Jne...Ja Vanhemmat Vaa Et Jos Sil Lelul Ei Saanu Leikkiä tms :o Ja Hyvin Vanhemmat Näkee Tilanteen Ja Oon Monesti Sanonu,Mut Ei Saa Kakaroitaan Kuriin!!Ja Sit Sanovat Et Puhutaan Sit Kotona Ettei Niin Saa Tehdä Ym....Juu Ja Seuraaval Kerral Sama Juttu!!Piilotan Ens Kerral Kaikki Lelut Tai Laitan Poitsun Huoneen Oven Lukkoon :whistle:

Ei ole ehkä tottuneen pieniin lapsiin ja siksi käyttävät hyväkseen poikasi avuttomuutta.
Mielestäni sinun pitää nyt oikeen selittää näille lapsille kuinka asia on.
Selittämällä selittää ja opettaa miten pieneen suhtaudutaan ja miten hänen kanssa leikitään.

Suurimmalta Osalta Löytyy Sisaruksia...pienempiä ja isompia Et Siitä Tuskin Kyse Etteikö Ois Tottunu!No Kurittomia kakaroita kerta kaikkiaan....eipä auta muu ku sietää tai viel parempi ei päästä kylään lainkaa :whistle: sanoo vaa vanhemmil et lapset ei oo tervetulleita ku eivät osaa käyttäytyä :laugh:

Täytyy vain todeta että enpä ole ennen tälläistä kuullut.
Onko nämä lapset useammasta perheestä vai yhdestä.
Ei ehkä kannata käydä sellaisten perheiden luona jossa opitaan vaan kinastelemaan ja tappelemaan. Parempaa seuraa kyllä löytyy varsinkin näin kesäaikaan leikkipuistoista ja uimarannoilta ym.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 20:39 vieras kirjoitti:
Täytyy vain todeta että enpä ole ennen tälläistä kuullut.
Onko nämä lapset useammasta perheestä vai yhdestä.
Ei ehkä kannata käydä sellaisten perheiden luona jossa opitaan vaan kinastelemaan ja tappelemaan. Parempaa seuraa kyllä löytyy varsinkin näin kesäaikaan leikkipuistoista ja uimarannoilta ym.

On Sukulaisia Et Paha Pysyy Erossakaa...Tai Suurin Osa!!Meidän Lähellä Ku Ei Oo Yhtää Uimarantaa Eikä Puistoa :ashamed: Lähimmät On Tuolla Noin 10km Päässä!On Muuten Useammasta Perheestä...Eikä Paljoo Kyläillä Näiden Luona Vaa Ne Käy Meillä Joka Viikonloppu :headwall:

Sano niille ensi kerralla niin kovasti, että pelästyvät, eivätkä enää uskalla kiusata. Niin mä sanon aina jos mun mukuloita kiusataan.
Sillai tyyliin että: Teeppä toi vielä kerran, niin revin sulta silmät päästä.

Eivät enää USKALLA kiusata.

Ja paras tehdä selväksi myös se, että mulla on silmiä kaikkialla ja tiedän kaiken mitä tapahtuu selkäni takana.

Yhteistyössä