Apua mitä tekisitte =(( Mua niin surettaa ja pelottaa =(

Veljellä mennyt vähän huonommin jo jonkun aikaa ja nyt tuli eilen sellainen tunne että kävi meidät hyvästelemässä,mulle tuli tuo tunne heti kun halasi mua kaksikertaa,yleensä ei halaile kun synttärinä ja tyttöäkin vain piti sylissä ja toi vanhan nallensa ja karkkia sille.Kun lähti ajattelin itkultani vain että no jaa mä kuvittelen mutta sitten alkoi tulemaan siskolta ja äidiltä samanlaista viestiä että aivan kun olisi jäähyväisiä ollut jättämässä.Koko yön olen sitä koittanut metsästää mutta puhelin ollut kiinni kymmenestä asti.Olen niin surullinen kun ei tiedä mikä on ja missä toinen on.Pelko on juuren suuri ja toivon että sitä vain kuvittelee asioita mutta miksi tulee sellainen tunne en tiedä ja sitten vielä kaikille tuli. :'( :'(

A shadieeyah
:hug: :hug: :hug:
toivoen parasta ja peläten pahinta :hug:

( :ashamed: onko hänellä jokin sairaus vai muuten vain väsynyt että tekis jotain :ashamed: )

niin ja mie kävisin asunnon luona kurkkimassa ja jos kerrostalo niin postiluukusta kurkkimassa.

Mitkä on siun veljen lempipaikkoja?joku puisto tai semmonen niin sieltä kävisin kattomassa.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

( :ashamed: onko hänellä jokin sairaus vai muuten vain väsynyt :ashamed: )
Ei ole mutta olen perheen kanssa epäillyt jo kauan että sillä on masennusta,käyttää huumeita ainakin jossain määrin(saatiin se keväällä tietoon)Siltä mennyt työpaikka nyt kesällä,apua ei halua vaikka olen sitä väkisin koittanut antaa.Aikoi muttaa täältä nyt pois kun antoi kämppänsäkin pois ja nyt tuo eilinen ei sitä voi käsittää ja silti ei tiedä mitään.Fiksu kaveri muuten mutta jos järki sanoo jotain niin ei kai sille voi mitään.Vannotin sille että älä tee mitään tyhmää mutta ainahan se sanoo että joo en en.

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:

Ei ole mutta olen perheen kanssa epäillyt jo kauan että sillä on masennusta,käyttää huumeita ainakin jossain määrin(saatiin se keväällä tietoon)Siltä mennyt työpaikka nyt kesällä,apua ei halua vaikka olen sitä väkisin koittanut antaa.Aikoi muttaa täältä nyt pois kun antoi kämppänsäkin pois ja nyt tuo eilinen ei sitä voi käsittää ja silti ei tiedä mitään.Fiksu kaveri muuten mutta jos järki sanoo jotain niin ei kai sille voi mitään.Vannotin sille että älä tee mitään tyhmää mutta ainahan se sanoo että joo en en.

:hug: lisäsin tonne aiempaan mut onko sillä jotain lempipaikkaa tai muistorikasta paikkaa niin mie kävisin kattoo niistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kamala tilanne, vaikka etpä sinä taida mitään voida. Mutta voitko käydä hänen kotonaan, onko jollain avainta tms. ?
Hänellä ei ole enään asuntoa kun antoi sen pois ja asunut nyt vanhemmilla ja kavereilla.Ja olen sitä koko yön koittanut metsästää mutta puhelin on on kiinni.Kavereista meillä kellään ei ole mitään tietoa oikein ja nekin joista on ollut niin eivät ole sitä eilen nähneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:

:hug: lisäsin tonne aiempaan mut onko sillä jotain lempipaikkaa tai muistorikasta paikkaa niin mie kävisin kattoo niistä.
Ei mitään tietoa kun se on viime aikoina sanonut että haluaa lähteä kauas täältä kun paikka on mikä on hänen mielestään.Ja kaveripiiri kun saattaa nykyään olla sellainen missä ei kannata liikkua niin todella hyvin sen osannut pitää piilossa että kenen kanssa liikkuu ja missä on ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
sinuna minä soittaisin poliisille ja kertoisin huoleni
Mies on poliisi mutta ei nekään ole voinut kun katsastaa paikkoja missä olisi ollut kun tietäähän ne näitä paikkoja aika hyvin.Mutta toki sieltä ilmoitetaan jos löytyy joku onnettomuuden uhri tai muuta vastaavaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
minä etsisin veljeni...
mun veli on hirveän tärkeä mulle...
tää on pieni kylä niin äkkiä olis kaverit käyty läpi...
Me asutaan Oulussa joten on aika iso paikka missä voi olla ja kun ei ole niistä ei hyvistä kavereista mitään tietoa.Mun veli on todella tärkeä minullekkin ja on siskotkin mutta minä olen häntä ihan syntymästään asti hoitanut jotenkin tulee tunne että on entistä tärkeämpi minulle. :'(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Typerää:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Aikuinen osaa kyllä itse hoitaa elämänsä muilla ei ole siihen asiaa.
Kannattaa varman kommentoida tuollaista,asia kun varmaan olisi omalla kohdallsi ihan kauhea??
En ole tuo kommentoija, mutta mielestäni tuo kertoo, että tuollaisille ihmisille ei ole kovinkaan isoja vastoinkäymisiä annettu , että on varaa olla noin jyrkkä

Yhteistyössä