Oletko itse kuitenkin tyytyväinen, että haitte lapsen pois. Jos olet niin teit aivan oikein ja tosiasiassa teit muutenkin oikein. Lapsi hoitoon vain tuttujen ja lapselle turvallisen olon tuoville läheisille.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun mies sai autoa lainaksi vanhemmiltaa eilen illalla vielä ja haimme lapsen pois ystäviemme luota..Noh,tämä nainen sitten suuttui silmittömästi minulle kun VARASTIN oman lapseni häneltä!!! Saakin mun puolesta olla entinen ystävä!!
Ärsyttää kun meidän miehet soittelee kumminki keskenään ja nauraa koko tälle tilnteelle En saa omalta mieheltäni minkäänlaista tukea eikä se ymmärrä tätä yhtään Oon itkeny silmät päästäni tälle koko asialle
Hyvä, ett kaikki ny kuiteski ok.Alkuperäinen kirjoittaja v:Oletko itse kuitenkin tyytyväinen, että haitte lapsen pois. Jos olet niin teit aivan oikein ja tosiasiassa teit muutenkin oikein. Lapsi hoitoon vain tuttujen ja lapselle turvallisen olon tuoville läheisille.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun mies sai autoa lainaksi vanhemmiltaa eilen illalla vielä ja haimme lapsen pois ystäviemme luota..Noh,tämä nainen sitten suuttui silmittömästi minulle kun VARASTIN oman lapseni häneltä!!! Saakin mun puolesta olla entinen ystävä!!
Ärsyttää kun meidän miehet soittelee kumminki keskenään ja nauraa koko tälle tilnteelle En saa omalta mieheltäni minkäänlaista tukea eikä se ymmärrä tätä yhtään Oon itkeny silmät päästäni tälle koko asialle
Älä sinä murehdi kaverisi reaktiota. Hänellä ei ole lapsia niin hän ei voi ymmärtää äitiyden tuomia tunteita omaa lasta kohtaan. Hienoa kuitenkin, että mies lähti kanssasi hakemaan lasta.