Apua! Mitä tekisit tässä tilanteessa??

• Viestiketjun aloittaja sisko
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olit sitten pakannut kaiken valmiiksi yökyläilyyn, tuttipullot, vaipat, ruoat ja vaihtovaatteet.
No niinpä!!

Porvoosta päivää.:D
no kyllä mä ainakin pidin tuon kaiken hoitolaukussa mukana aina kun jonnekin lähettiin.

mut vähän epäilyttää siltikin, ei kai kukaan anna lastaan yöksi mihinkään jos ei halua. ei kai?

provooooo
Pedofiili-pariskunta sai helpon uhrin. Vässykkä-mamma, huhhuh.
Provo mikä provo. Kukaan ei voi olla niin yksinkertainen että antaisi lapsen noin.
Jos on niin en katso soveliaaksi huoltajaksi.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miksi teillä oli bussimatkalla turvakaukalo? Ei kai sitä siellä tartte pitää. Ja pidättekö kasan vaippoja ja ruokaa, tuttipulloja ja vaatteita mukana lapsella?
Meiillä on lapsella aina kaupungilla nuo gragon "kaupunki rattaat"joihin laitetaan turvakaukalo kiinni.Hrvoin tarvitaan mut on kumminki..

plääh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
No ekanakin, lasten hoitaminen ei ole rakettitiedettä. Luultavasti selviävät, vaikkei lastenhoitokokemusta olisikaan. Toiseksi, soita ja kysy onko kaikki ok. Kolmanneksi, opettele avaamaan suusi.
Peesi.. luultavasti mies odottaa yhteistä vapaailtaa ja halusi ehkä piristää alkuperäistä kirjoittajaa.

Lapsi selviää ihan varmasti hyvissä voimissa.
Provo mikä provo, mutta noin teoriassa, miten niin vapaailtaa? Näillähän oli olevinaan kaksi lasta?

No
Alkuperäinen kirjoittaja Pörri:
Joko ap sait yhteyden hoitajiin?
Jos eivät vastaa puhelimeen muutaman soiton jälkeen, ottaisin sinuna taksin ja hakisin omani pois. Voithan aina sanoa, ett olit huolissasi ko eivät vastanneet. :hug:

Ei varmaankaan saanut, ei tuollaisella mitään lapsia ole.

ap
Ai täällä kaivattiin vielä vaikka sain vain kaiken p*****n niskaani :( Ei ole edelleenkään vastattu jos se jotakuta kiinnostaa,mies ei ymmärrä mua.On vaan ilonen ku joku muu haluu valvoo pojan kans..

No mä en kyllä ymmärrä, että joku ei osaa sanoa, jos ei halua lasta jättää hoitoon. Jos tätä ajettiin takaa tuossa toisessa ketjussa niin ei, en tosiaankaan antaisi lastani hoitoon kenellekään, jolle en itse halua antaa heitä hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No mä en kyllä ymmärrä, että joku ei osaa sanoa, jos ei halua lasta jättää hoitoon. Jos tätä ajettiin takaa tuossa toisessa ketjussa niin ei, en tosiaankaan antaisi lastani hoitoon kenellekään, jolle en itse halua antaa heitä hoitoon.
mä en kans oikein osaa ymmärtää tuota. sitä voi keksiä vaikka minkälaisen tekosyyn jos ei uskalla suoraan sanoa ettei halua.

v
Onko sinulla molempien kavereitten puhelinnumerot ja jos ei niin kysy numerotiedustelusta.

Ovat ehkä nukuttamassa pikkuista ja jos kerran ovat luvanneet nukkua lapsen molemmin puolin niin eiväthän he sieltä pääse ylös vastaamaan puhelimeen. :)

Toivottavasti saat yhteyden ja usko pois että lapsetonkin voi olla hyvä hoitaja. Minä olin alle 14 vuotiaana hoitamassa naapurin reilua vuosikasta vuorokauden verran ja hyvin meillä meni.

Sanna
Kuinka läheinen ystäväpariskunta tuo on.
Onhan sukulaisia vai ovatko ihan vaan tuttuja?

Lapsesi on pieni, ihan liian pieni menemään yökylään tuttujen luokse.
Tunteeko lapsesi nämä ihmiset hyvin etukäteen, tapaatte usein ja lapsi tykkää heistä.
Eihän ole lapselle vieraampia, niin että lapsi ujostelisi?

Lapsi tarvii sinua ja miestäsi.
Kyllä sitten vanhempana voi yökyläillä vaikka missä kun lapsi ymmärtää mistä on kyse, mutta ajattele miten kova huoli tuolla pienellä nyt on.
Äiti ja isi poissa ja on vieraiden kanssa. Ei tuo pieni reppana ymmärrä, että on yökylässä. Hän tuntee ainoastaan hylkäyksen tunnetta.

Ja miksi ihmeessä he halusivat tämän pienne yökylään? Mikä siinä oli syynä?
Tuntuu vain niin oudolta, että joku voi edes ehdottaa tuollaista.

Nyt tilaat taksin ja menet hakemaan lapsen kotiin ja jos miehesi vinkuu vastaan niin potkase polveen.

lisko harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ai täällä kaivattiin vielä vaikka sain vain kaiken p*****n niskaani :( Ei ole edelleenkään vastattu jos se jotakuta kiinnostaa,mies ei ymmärrä mua.On vaan ilonen ku joku muu haluu valvoo pojan kans..
No ne lapsettomat eivät ymmärtäneeet, että 11 kuukauden ikäinen lapsi ikävöi äitiä ihan valtavasti, jos joutuvat vieraan hoiviin noin kylmiltään. Ehdottomasti hyppäisin taksiin ja hakisin lapseni pois nyt ihan saman tien. Noin ei tehdä. Lapsi ei ole mikään tavara, jota voi toiselle/toiselta lainata.

lisko harmaana
Niin ja siis hylkäämiskokemus tuo on laselle. En missään tapauksessa kuuntelisi miehen vastustusta. Suoraan sanottuna. Kummallinen tilanne. Sanoisin vain tuttavapariskunnalle, että olit huolissasi ja haluat vauvan nyt takaisin.

Mie en kyl kans enää kuuntelis miestä, vaan lähtisin tarkistaa tilanteen. Oha kyse kuitenki lapsesta ja omastasi!!
Ota se taksi ja mene varmistamaan tilanne, kerta eivät puhelimiinkaan vastaa.
Oletpa vaik sit heil yötä jos vauva nukkuu ja lähette sit aamul vast kotia.

Tuletha pitämään meidät ajantasalla. Pidä puolesi, äidit saa ja pitää olla välillä liianki huolehtivia! :hug:

Huh huh, toivottavasti tämä on provo! Minä olisin yhden soittoyrityksen jälkeen jo tilannut taksin ja hakenut lapseni kotiin. Tai siis, en alunperinkään olis päästänyt tonne, kauheeta pienelle joutua yht'äkkiä vieraiden ihmisten luo.

a
siis onko se vauva yhä siellä vieraiden ihmisten luona!? Mul ei IKINÄ sydän antais jättää noin pientä minnekään... ei ikinä!

miten sä oot uskaltanu lähtee kaupungillekaan sit jos olet niin ujo ettet uskalla lastas suojella?

ei pahalla............mut tää onkin varmasti joku vitsi tää sun juttu.

Yhteistyössä