Apua... mitä tehdä lomalla?!! (SUURI ONGELMA!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaa!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakaa!!!

Vieras
Hirveä stressi päällä ja ensi viikko lomaa. olen yrittänyt metsästää matkaa aurinkoon, mutta ovat kaikki liian kallita. Kylpylöihin en voi mennä täällä kotimaassa, sillä en koe oloani rennoksi uikkareissa vieraiden ihmisten nähden... (joo, tiedetään, friikkiä, mutta ei nyt auta jos joku sanoo et pitäis vaan ottaa itseä niskasta kiinni, kokeiltu on eikä toimi :shame: )

Mitä siis tehdä täällä kotimaassa koko viikko suht pienellä budjetilla (n. 400 euroa) jotta voisin rentoutua ja relata?

KAIKISTA VINKEISTÄ KIITOLLISENA,

Stressaantunut Lomalainen

No me aateltiin ihan olla kotona ja tehdä perheen kesken jotain kivaa... Ollaan kaikki loman tarpeessa eikä siihen auta jos pitäis suuna päänä lähteä jonnekki lomalle. Eli siis käydään ulkona syömässä, vuokrataan filmi ja herkutellaan kotona, käydään luisteleen hallilla jne.. Ei maksa paljoa ja saadaan oikeasti olla kotona ja nukkua pitkään :)

Alkuperäinen kirjoittaja hanski:
No me aateltiin ihan olla kotona ja tehdä perheen kesken jotain kivaa... Ollaan kaikki loman tarpeessa eikä siihen auta jos pitäis suuna päänä lähteä jonnekki lomalle. Eli siis käydään ulkona syömässä, vuokrataan filmi ja herkutellaan kotona, käydään luisteleen hallilla jne.. Ei maksa paljoa ja saadaan oikeasti olla kotona ja nukkua pitkään :)

oon yksin, mä vaan... aikuiset lapset jo ja ukko lähti pari vuotta sitten. joten ihan omaa lomaa tässä aattelin vietellä.

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
http://www.aurinkomatkat.fi/tripsearch/accommodation_info_layer.jsp?accid=158&bId=1&scode=0
lähtö perjantaina, hinta reilu 400e

no nimenomaan, lähtö perjantaina, ja mä oon vielä lauantainkin töissä. enkä saanut siirrettyä lomaa, kysytty kyllä on, arvaa vaan kuinka monta kertaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hanski:

oon yksin, mä vaan... aikuiset lapset jo ja ukko lähti pari vuotta sitten. joten ihan omaa lomaa tässä aattelin vietellä.

No sitte meet vaan jonnekki kotimaan kaupunkilomalle. Siellä teatteriin, kasvohoitoon, erikoiseen hierontaan yms... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuolla oli vaikka mitä http://www.napsu.fi/matkailu/akkilahdot

on siellä vaikka mitä, mutta laitapa siihen lähtöpäiväksi su tai ma ja etsi yhden hengen matka joka on noin 400 ekkua... oon viettänyt tolla sivulla aika paljon aikaa, tähän mennessä ainakin täysin tuloksetta. Muta kiitos yrityksestä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuolla oli vaikka mitä http://www.napsu.fi/matkailu/akkilahdot

on siellä vaikka mitä, mutta laitapa siihen lähtöpäiväksi su tai ma ja etsi yhden hengen matka joka on noin 400 ekkua... oon viettänyt tolla sivulla aika paljon aikaa, tähän mennessä ainakin täysin tuloksetta. Muta kiitos yrityksestä!

Maanantain lähtöjä esim.

26.10. Lomamatkat Hania, Kreikka Helsinki Pelkkä lento 320 ? 1 vko Varaa
26.10. Lomamatkat Hania, Kreikka Helsinki Pella Steve **+
Yksiö, Parveke tai ransk.parveke tai terassi 349 ? 1 vko Varaa
26.10. Finnmatkat Hurghada, Egypti Helsinki Pelkkä lento 360 ? 1 vko Varaa
25.10. Tjäreborg Teneriffa, Kanariansaaret Helsinki Pelkkä lento 369 ? 1 vko Varaa
26.10. Finnmatkat Lanzarote, Kanariansaaret Helsinki Pelkkä lento 375 ? 1 vko Varaa
26.10. Aurinkomatkat Puerto de la Cruz, Kanariansaaret Lappeenranta Huoneistohotelli Teidemar ***- 390 ? 1 vko Varaa

http://www.aurinkomatkat.fi/tripsearch/TripSearchController?ts_dep_station=HEL&force=true&ts_room_count=1&ts_ch_gr2=0&initialized=true&ts_ch_2=0&page=205&ts_adults=2&pn=0

siis hei oikeesti, katsokaa nyt noita linkkien takaa löytyviä juttuja ennen kuin innostatte mua :D

aurinkomatkoilla on joo alle 500 euron matkoja, mutta yksi henkilö pulittaa matkasta noin 900... oikeesti.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Maanantain lähtöjä esim.

26.10. Lomamatkat Hania, Kreikka Helsinki Pelkkä lento 320 ? 1 vko Varaa
26.10. Lomamatkat Hania, Kreikka Helsinki Pella Steve **+
Yksiö, Parveke tai ransk.parveke tai terassi 349 ? 1 vko Varaa
26.10. Finnmatkat Hurghada, Egypti Helsinki Pelkkä lento 360 ? 1 vko Varaa
25.10. Tjäreborg Teneriffa, Kanariansaaret Helsinki Pelkkä lento 369 ? 1 vko Varaa
26.10. Finnmatkat Lanzarote, Kanariansaaret Helsinki Pelkkä lento 375 ? 1 vko Varaa
26.10. Aurinkomatkat Puerto de la Cruz, Kanariansaaret Lappeenranta Huoneistohotelli Teidemar ***- 390 ? 1 vko Varaa

joo noi on siinä laistassa. mut klikkaapa sit 'varaa', niin näet todelliset hinnat... ja matkatilanteen... ihan skeidaa toi listaus.

Uusimmat

Yhteistyössä