Apua... mitä tehdä lomalla?!! (SUURI ONGELMA!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaa!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Maanantain lähtöjä esim.

26.10. Lomamatkat Hania, Kreikka Helsinki Pelkkä lento 320 ? 1 vko Varaa
26.10. Lomamatkat Hania, Kreikka Helsinki Pella Steve **+
Yksiö, Parveke tai ransk.parveke tai terassi 349 ? 1 vko Varaa
26.10. Finnmatkat Hurghada, Egypti Helsinki Pelkkä lento 360 ? 1 vko Varaa
25.10. Tjäreborg Teneriffa, Kanariansaaret Helsinki Pelkkä lento 369 ? 1 vko Varaa
26.10. Finnmatkat Lanzarote, Kanariansaaret Helsinki Pelkkä lento 375 ? 1 vko Varaa
26.10. Aurinkomatkat Puerto de la Cruz, Kanariansaaret Lappeenranta Huoneistohotelli Teidemar ***- 390 ? 1 vko Varaa

joo noi on siinä laistassa. mut klikkaapa sit 'varaa', niin näet todelliset hinnat... ja matkatilanteen... ihan skeidaa toi listaus.

no kyllä mä sain samat hinnat siihen kuin listassakin ja varaamaankin pystyin..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Maanantain lähtöjä esim.

26.10. Lomamatkat Hania, Kreikka Helsinki Pelkkä lento 320 ? 1 vko Varaa
26.10. Lomamatkat Hania, Kreikka Helsinki Pella Steve **+
Yksiö, Parveke tai ransk.parveke tai terassi 349 ? 1 vko Varaa
26.10. Finnmatkat Hurghada, Egypti Helsinki Pelkkä lento 360 ? 1 vko Varaa
25.10. Tjäreborg Teneriffa, Kanariansaaret Helsinki Pelkkä lento 369 ? 1 vko Varaa
26.10. Finnmatkat Lanzarote, Kanariansaaret Helsinki Pelkkä lento 375 ? 1 vko Varaa
26.10. Aurinkomatkat Puerto de la Cruz, Kanariansaaret Lappeenranta Huoneistohotelli Teidemar ***- 390 ? 1 vko Varaa

joo noi on siinä laistassa. mut klikkaapa sit 'varaa', niin näet todelliset hinnat... ja matkatilanteen... ihan skeidaa toi listaus.

no kyllä mä sain samat hinnat siihen kuin listassakin ja varaamaankin pystyin..

siis joo, kahdelle hengelle... haepa yhdelle hengelle :)

Alkuperäinen kirjoittaja vierasvain:
Katsoppa täältä:
http://www.rantapallo.fi/akkilahdot/

katsottu on, monen monmta kertaa, tuloksetta... tai siis kyllä toi saitti lupaa matkoja, mutta matkatoimistosta niitä ei sit löydykään enää, ovat varmaankin menneet.

ja kyse siis YHDESTÄ hengestä su-su tai ma-ma lähdöllä.

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
entäs jos meet lentokentälle ja otat vaan sieltä jonkun lähdön johonkin. aina on paikkoja ja halvalla lähtee, tai lähe tallinnaan pariks päiväks

tallinnaa mä en musitanutkaan... :D mut joo, ihan varteenotettava idea, ilmat vaan on niin karseat kaupungilla käppäilyyn!

tiedän tunteen mun lapsi tahtoomenä lomalle hän on 8v hänellä on 2 veljeä nuorempi lähti 2 yöksi kauas pois joka on 17v ja vanhenpi joka on 19v lähtee ensi kuun 1 päivä armeejaan sen kämpis joka on 17v ei uskolla tulla meidän kaa lomalle tai ei viiti muokin tressa hirviä tune pitää tänää kuukautena eti loma

Miten ois vikka tallinna risteily? Tai tTukholman risteily? Ei oo tietty koko viikkoa,mut eiks kotonaki voi vaan olla??? MIks pitää stressata siitä et on pakko lähtee jonnekki pois kotoo???

Mä en ainakaa oo lomalla menossa yhtän minnekkää. Mulla on kolme viikkoa lomaa ja aion vaan olla kotona ja relata. Pesä loput matot ja tehä kaikkee sellasta mitä ei tuu tehtyy ku on viikot töissä...

Tietääkö kukaa mitä tehdä lomalla en voi mennä kavereillekkaan ja on tylsää kotona kaikki päivät yksin ku kaikki on töissä ja sytery on mummulas minne mä en haluu mennä apuaaaaaa auttakaa nyt joku muute mul on tylsää koko loma

Uusimmat

Yhteistyössä