Apua, mitä tapahtui?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluttu mutta varattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluttu mutta varattu

Vieras
Olin viettämässä viikonloppua mieheni kanssa. Tavattiin joukko miehen kavereita ja lähdettiin jatkoille niiden kanssa. Olin ihan hauskalla mielellä ja hemmetin humalassa tietenkin. Jossain kohtaa iltaa, en muista missä ja miten, tuli yks näistä miehen kavereista sanomaan mulle, että olen ihan täydellinen nainen ja jos en olis kaverin muija niin ottais mut heti.. ja jotenkin se kai kysyi, että vai miten on, koska mä kai vahingossa näytin vihreetä valoa kun loppuillasta se kysyi, että voiko lähettää viestiä mulle ja seuraavana iltana mä sainkin tekstarin, jossa oli pelkkä kysymysmerkki. Vastasin tänä aamuna hymiöllä.. ja nyt mun tekis mieli lyödä pääni seinään, miten mä aina ajaudun tällaisiin????? Ja juu kaikki merkit oli ilmassa, kyllä mä sen havaitsin, ja katsoin just yhtä kuvaa illalta, sen käsi on mun ympärilä niin, että koskettaa mun rintaa, kas kuinka sopivasti. Tän ei nyt pitänyt yhtään mennä näin.

Asiat ei "vaan tapahdu" vaan ne tehdään.

Turha ihmetellä kuinka näin kävi, kaksi aikuista ihmistä ihan itse päätti toimia noin.

Niinpä. Mikäli teillä on miehesi kanssa avoin liitto ja samanlainen käytös on sallittua miehellesikin, niin eihän siinä mitään. Muutoin kannattanee hävittää viestit yhteystietoineen ja opetella ehkä tuota juomispuolta vielä hiukkasen, jos se aiheuttaa ko käytöstä.

Mun mielestä mikään ei ole hyvä syy siihen,että lähtee tollaseen. Eriasia toki on,jos miehellesikin se olisi ok.

Jätä alkoholi tai opettele uusi tapa juoda.

Kuten FreeFall jo sanoikin, "asiat ei vaan tapahdu vaan ne tehdään" .

joo, mulle kans muka "vaan tapahtui" ton tyypisiä asioita jokunen vuosi sitten. No, sitten kerran se menikin vähän pitemmälle. Otin siitä opikseni, ja nykyään tiedän rajani. Kyllä vähän flirttaila voi, mutta se pitää osata jättää viattomalle tasolle. Jos ei onnistu, niin parempi sitten jättää koko homma väliin.
Oletko sä edes kiinnostunut siitä miehestä? Vai onko tuo pelkkää itsetunnon kohotusta? Kyllä varmasti jokaiselle tullaan lätisemään tollaisia juttuja etenkin kännissä. Eikä se ole mikään kohtalo, vaan ihan alkoholi.

[QUOTE="Jooh";26215497]Mä en juo enää koska menetän kontrollin. :( menen ihan sekaisin miesten huomiosta ja teen typeryyksiä. Avioliitto meinasi jo kaatua siihen.[/QUOTE]

Jos kerta tiedostat tämän, niin miksi edelleen olet juonut? Mietin myös tuota hymiötä, miksi et jättänyt vain vastaamatta tai laittanut, että ei ole kiinnostusta. Nythän jätät tilanteen tahalleen "auki".

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26215570:
Jos kerta tiedostat tämän, niin miksi edelleen olet juonut? Mietin myös tuota hymiötä, miksi et jättänyt vain vastaamatta tai laittanut, että ei ole kiinnostusta. Nythän jätät tilanteen tahalleen "auki".

Siis en ollut ap. Vieras vain joka kertoi oman "taipumuksensa"

Olin viettämässä viikonloppua mieheni kanssa. Tavattiin joukko miehen kavereita ja lähdettiin jatkoille niiden kanssa. Olin ihan hauskalla mielellä ja hemmetin humalassa tietenkin. Jossain kohtaa iltaa, en muista missä ja miten, tuli yks näistä miehen kavereista sanomaan mulle, että olen ihan täydellinen nainen ja jos en olis kaverin muija niin ottais mut heti.. ja jotenkin se kai kysyi, että vai miten on, koska mä kai vahingossa näytin vihreetä valoa kun loppuillasta se kysyi, että voiko lähettää viestiä mulle ja seuraavana iltana mä sainkin tekstarin, jossa oli pelkkä kysymysmerkki. Vastasin tänä aamuna hymiöllä.. ja nyt mun tekis mieli lyödä pääni seinään, miten mä aina ajaudun tällaisiin????? Ja juu kaikki merkit oli ilmassa, kyllä mä sen havaitsin, ja katsoin just yhtä kuvaa illalta, sen käsi on mun ympärilä niin, että koskettaa mun rintaa, kas kuinka sopivasti. Tän ei nyt pitänyt yhtään mennä näin.

Oliko tää sun eka kerta kun sait tälläistä huomiota toiselta mieheltä?

Älä ota sitä liian vakavasti. :)

Mulla olisi ollut suhde vähintäänkin kuuden miehen kaverin kanssa, muutaman vieraan miehen kanssa ja jopa miehen veljen kanssa jos mä olisin aina ottanut vakavissani kehut (ja yleensä juuri noilla sanoilla mitä sinä kuvailit) ja lähentely-yritykset. Tosin olen kyllä kova flirttaamaan takaisin ;) mutta se jää kyllä aina siihen. Se on ihan silkkaa tyhmyyttä jatkaa sitä enää seuraavana päivänä. Sun on osattava pistää päätös noille vaikka se huomio imartelisi sua kuinka paljon tahansa.

Freefall kiteytti asian hyvin.

Muutamia vastauksia kysymyksiin. Ei ole ensimmäinen kerta kun saan huomiota. Olen myös samaa mieltä siitä, että pikku flirtti on ok ja sitten se jää siihen. Mutta kun en yhtään muista edes flirtanneeni!! Juttelin koko illan lähinnä niiden mieheni muiden kavereiden kanssa. Yhdessä kohtaa muistan kyllä tämän miehen sanoneen kesken keskustelun, että enteeks kun kysyn, mutta mikä sun oikee nimes olikaan. Aiheutti hämmennystä kun oma mieheni ei kutsu mua omalla nimelläni. Siinä kohtaa en ole missään nimessä flirtannut, sen muistan, mutta tämä vastapuoli päätti ilmeisesti jo siinä kohtaa hankkia tietoonta mun yhteystiedot. Sitten baarissa homma vaan hiukan lipsahti kun päädyin juomaan shotteja poikien kanssa. Fiksuna ihmisenä tietysti ilmoittaisin itsestäni sen verran, että sanoisin, mitä ihmettä meille tapahtui perjantaiyönä, näin maanantaiaamuna asia ei enää näytä ihan yhtä hyvältä idealta. Toisaalta voin olla vaan hiljaa. Joka tapauksessa olen mitä luultavammin puheenaihe jo. Minua se ei millään muotoa jaksa haitata, mieheni tosin ei ole innoissaan siitä, että olen saunailtojen puheenaihe.

Muutamia vastauksia kysymyksiin. Ei ole ensimmäinen kerta kun saan huomiota. Olen myös samaa mieltä siitä, että pikku flirtti on ok ja sitten se jää siihen. Mutta kun en yhtään muista edes flirtanneeni!! Juttelin koko illan lähinnä niiden mieheni muiden kavereiden kanssa. Yhdessä kohtaa muistan kyllä tämän miehen sanoneen kesken keskustelun, että enteeks kun kysyn, mutta mikä sun oikee nimes olikaan. Aiheutti hämmennystä kun oma mieheni ei kutsu mua omalla nimelläni. Siinä kohtaa en ole missään nimessä flirtannut, sen muistan, mutta tämä vastapuoli päätti ilmeisesti jo siinä kohtaa hankkia tietoonta mun yhteystiedot. Sitten baarissa homma vaan hiukan lipsahti kun päädyin juomaan shotteja poikien kanssa. Fiksuna ihmisenä tietysti ilmoittaisin itsestäni sen verran, että sanoisin, mitä ihmettä meille tapahtui perjantaiyönä, näin maanantaiaamuna asia ei enää näytä ihan yhtä hyvältä idealta. Toisaalta voin olla vaan hiljaa. Joka tapauksessa olen mitä luultavammin puheenaihe jo. Minua se ei millään muotoa jaksa haitata, mieheni tosin ei ole innoissaan siitä, että olen saunailtojen puheenaihe.

No sitten ei auta muu kuin koittaa hillitä sitä viinankäyttöä ettei enempää tule puheita ja ettei enempää muisti lähde.

No sitten ei auta muu kuin koittaa hillitä sitä viinankäyttöä ettei enempää tule puheita ja ettei enempää muisti lähde.

Mä en nyt sinällään pidä alkoholia mitenkään oleellisena asiana tässä jutussa. Luulisin, että kyseinen mies olisi ollut selvinkinpäin ihan samanlainen. Ja minäkin osaan ajautua ihan samoihin tilanteisiin myös selvinpäin. Jos nyt ihan vaan huvikseni asiaa kuitenkin pohdin niin mä ymmärrän hyvin miesten halun yrittää varattua naista, sen kanssa olen ollut kosketuksissa jo monesti, mutta että kaverin naista. Onko se hetkellistä tyhmyyttä? Mä en edes osaa sanoa miksi mä olen kiinnostunut siitä, että minusta oltiin kiinnostuneita. Kai siinä vaan oli jotain? Ainakin kohtelias, huomioiva ja hemmetin hyvännäköinen mies.

Nämä on näitä ikuisuuskysymyksiä.. Oon ollut vastaavassa tilanteesssa myös useasti. Tosin mun rinnoille EI käy kukaan(paitsi mun oma mies) ilman, että avaria pläsähtää.
Ruoho on välillä näyttänyt vihreämmältä juuri siellä aidan toisella puolella, mutta olen aina yrittänyt muistaa, että sekin lakastuu jossakin vaiheessa. Varsinkin, jos sinne puolelle lähtee.
Sun kannattaa miettiä oletko todella tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseesi. Toiveita voi myös esittää omalle miehelleen, jos tuntee olevansa hiukan "paitsiossa". Tuo miehen kaverin kanssa sählääminen ei ole kyllä oikea tapa. Varsinkaan, jos ei ole kyse mistään salamarakkaudesta.

Mitä tapahtui! Miksi mä ajaudun... :D Asiat menevät juuri niin kuin ne laittaa menemään. Sä halusit tuota. Niin makaa kuin petaa, voi, voi.

No juu voi olla, että minulla ei ole maailman paras parisuhde. Tai siis on tietenkin, en voi väittää mieheni puolelta mitään negatiivista, minulla itselläni vaan pää on sekaisin välillä. Mutta kertokaas miten se muka näkyy että itse haluaa? Miksi minua on niin helppo lähestyä? Eikä tämä tosiaankaan ollut sellainen kännilähentely siinä mielessä, että sanat on laskelmoidun harkittuja ja viestin välillä ehti kulua vuorokausi, joten jäin siis mieleen seuraavaankin aamuun, ainakaan hän ei siis ollut juonut muistiaan. Miehet osaa sitten aina olla kovin sanallisia kuitenkin, vaikka kaikki naistenlehdet aina väittää ettei suomalainen mies puhu! Mä en itse koskaan sano mitään haluistani. Toki olen itsevarma ja seurallinen, mutta sekö sitten on heti kiinnostuksen osoitusta? Miks naisen pään pitää olla tällainen, että alkaa heti analysoida. Antais vaan olla! Mutta kun en osaa, ja asioiden selvittelyssä olen maailman huonoin, tämäkin nyt luulatvasti jää tähän roikkumaan näin, koska en osaa selvittää juttuja enkä suoraan sanottuna edes luota itseeni.

No joo. Et sä kauaa tolla pelillä ole varattu (etkä varmaan haluttukaan, paitsi yhdessä mielessä). Sitten tuo tietty on hyväksyttävää, jos teillä on vapaus vehdata muidenkin kanssa ja sun miehelles on ok, että kaveritkin käyttää sua. Kaverit taitaa kuitenkin yleensä olla tabu.

Nämä on näitä ikuisuuskysymyksiä.. Oon ollut vastaavassa tilanteesssa myös useasti. Tosin mun rinnoille EI käy kukaan(paitsi mun oma mies) ilman, että avaria pläsähtää.
Ruoho on välillä näyttänyt vihreämmältä juuri siellä aidan toisella puolella, mutta olen aina yrittänyt muistaa, että sekin lakastuu jossakin vaiheessa. Varsinkin, jos sinne puolelle lähtee.
Sun kannattaa miettiä oletko todella tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseesi. Toiveita voi myös esittää omalle miehelleen, jos tuntee olevansa hiukan "paitsiossa". Tuo miehen kaverin kanssa sählääminen ei ole kyllä oikea tapa. Varsinkaan, jos ei ole kyse mistään salamarakkaudesta.

Nyt kun sanoit tuosta fyysisyydestä. Tuli mieleeni, että meillä kummallakin on ammatti sellainen, jossa joutuu käyttämään fyysistä kosketusta työssäkin. Ehkä se meille on luonnollisempaa, koska siis en huomannut edes kummastua asiaa. Vasta valokuvista näkee miten luontevasti käsi on ympärilläni.

Yhteistyössä