Apua, missä mun nuoreni on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitimä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äitimä

Vieras
Eilen soitin illalla seitsemän aikaan että ltulen kahdeksalta hakemaan kaupungista, poika sanoi että joo, oon keskustassa, soita kun oot tässä. Soitin, mutta puhelin oli kiinni. Soitin kaikille kavereille jotka tiedän, eivät tienneet pojastani tai eivät vastanneet. Poikaa ei kuulunut. Etsin kaupungilta yli tunnin, mutta kun puhelin oli edelleen kiinni, lähdin kotiin odottelemaan että soittaa kaverin puhelimesta akun olevan loppu. Soittoa ei ole kuulunut, Messengerin mukaan ei ole käynyt facebookissa ilta seitsemän jälkeen. Kohta on kulunut 12 tuntia.

Poika on ennemmin kiukuspäissään tehnyt katoamistemppuja, mutta nyt ei ollut riitaa. Oli tulossa kotiin. Ennen on aina ilmoittanut menoistaan kaverin puhelimesta. En ole ylitiukka, olen antanut luvan jäädä kaverillekin yöksi ja mennä siitä kouluun.

Poika on 16-vuotias.

No kohta alkaa koulu niin soitat sinne että onko saapunut paikalle. Jos ei niin kyl mää ilmoittasin jo poliisille jos ei kaveritkaan mitään tiedä.Itse tunnet poikasi parhaiten, että voiko tehdä tällätavalla vaikka riitaa ei ois ollutkaan.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Kouluun on turha soitella kun lintsaa muutenkin. Jos on kunnossa, on kohta krapulassa. Se toinen vaihtoehto alkaa kuitenkin huolestuttaa.. Miksi ei laittanut ilmoitusta ettei tule, tuskin olisi huvin vuoksi antanut mun ajaa turhaan kaupunkiin hakemaan ja olla huolesta sykkyrällä..

Uskomatonta! Miten oot pystynyt yösi viettämään niin ettet tiedä missä lapsesi on?!?
Mä olisin jo iltakympiltä soittanut poliisille. Olis ainakin saanut neuvoja miten edetä etsinnöissä.

Poliisi ei tee mitään koska kyseessä on nuori joka on aiemminkin viettänyt öitänsä kadoksissa. Ainoa ero on että nyt oli tulossa kotiin.. aiemmin on näihin muuttunut joku riita. Enkä vietä kaikkea aikaani kaksplussalla, kun paniikki kasvaa, mua auttaa että saan kirjoittaa huolestani anonyyminä.

Kuka jaksaa provoilla tällee?
Ei kukaan äiti ole 16 vuotiaasta tuolleen että ” jos se nukkuuki jossain” ulkona pakkasta -20.. jos kaikki kaveritki on läpi soitetti niin pitäis jo huolestua et ei ole hankeen sammunut jos oletus on et ryypiskelee. Ja aivan varmasti poliisi tekisi asialle jtn kun alaikäinen kyseessä. Jos on totta nii huolestuisin kasvatuksesta.

Tuon siitä saa kun ei pidä riittävää kuria jälkikasvulleen. Nahkaremmin uhka lisää tottelunhaluja, toisin kuin lepertely, tunteiden sanoittaminen ja muu vastaava mitä valtaosa nykyvanhemmista harrastaa.

Ikäviä nämä katoamiset.:(

Heinolassa kadonnut 15-vuotias poika löytyi kuolleena
Tiistai 20.2.2018 klo 17.31

Poliisikoira löysi menehtyneen 15-vuotiaan pojan maastosta tiistaina.

(ALEKSANTERI PIKKARAINEN)">
Poliisi ei epäile rikosta 15-vuotiaan pojan kuolemantapauksessa. (ALEKSANTERI PIKKARAINEN)

Hämeen poliisi kertoi maanantaina etsivänsä kotoaan kadonnutta 15-vuotiasta poikaa Heinolassa. Havainnot pojasta pyydettiin ilmoittamaan suoraan hätänumeroon.

Nyt poliisi tiedottaa, että poliisikoira on löytänyt kadonneen pojan kuolleena maastosta Heinolassa.

Poliisi ei epäile asiassa rikosta. Poliisi tutkii asiaa kuolemansyyn tutkintana, eikä tiedota asiasta enempää.

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201802202200759548_u0.shtml

Kyllä niitä kavereita on muitakin kuin ne jotka tunnen, eli yöpymispaikkoja ei voi kaikkia tarkistaa. Ja tosiaan yksi kaveri ei vastaa viesteihin eikä puheluihin..

Mutta poika löytyi. Ei ollut karkureissulla, eikä ollut tahallaan vastaamatta. Eikä edes päihteiden kanssa ollut sekoiltu.

Kyllä niitä kavereita on muitakin kuin ne jotka tunnen, eli yöpymispaikkoja ei voi kaikkia tarkistaa. Ja tosiaan yksi kaveri ei vastaa viesteihin eikä puheluihin..

Mutta poika löytyi. Ei ollut karkureissulla, eikä ollut tahallaan vastaamatta. Eikä edes päihteiden kanssa ollut sekoiltu.
Muuten vaan yön ilmoittamatta poissa?

Hyvä että löytyi, mutta eikös kohta olis ammattiavun paikka?

Yksinkö oli yön jossain kun ei saanut mitään kautta ilmoitettua sulle mitään? Esim kaverin kautta tai kaverin vanhempien. Jos jonkun akku on loppunut luulisi jonkun jossain saavan lataukseen tai jollain olevan puhelin missä akussa virtaa.

Ei ollut tahallaan. Ei pystynyt tulemaan kotiin eikä ilmoittamaan, vaikka olisi niin halunnut tehdä. Hengissä on kuitenkin, se on nyt tärkeintä. Mietitään asiaa tarkemmin sitten kun on siihen voimavaroja.
Enempää en avaa asiaa.

Ei ollut tahallaan. Ei pystynyt tulemaan kotiin eikä ilmoittamaan, vaikka olisi niin halunnut tehdä. Hengissä on kuitenkin, se on nyt tärkeintä. Mietitään asiaa tarkemmin sitten kun on siihen voimavaroja.
Enempää en avaa asiaa.
Ammattiapua kehiin ja äkkiä jos ette ole jo avun piirissä. Huumeet lienee taustalla - ei vaadi kaksista päättelyä tarinastasi - ne taitaa ajaa juuri tällaisiin epämääräisiin katoamisiin ym

Yhteistyössä