Ä
Äitimä
Vieras
Eilen soitin illalla seitsemän aikaan että ltulen kahdeksalta hakemaan kaupungista, poika sanoi että joo, oon keskustassa, soita kun oot tässä. Soitin, mutta puhelin oli kiinni. Soitin kaikille kavereille jotka tiedän, eivät tienneet pojastani tai eivät vastanneet. Poikaa ei kuulunut. Etsin kaupungilta yli tunnin, mutta kun puhelin oli edelleen kiinni, lähdin kotiin odottelemaan että soittaa kaverin puhelimesta akun olevan loppu. Soittoa ei ole kuulunut, Messengerin mukaan ei ole käynyt facebookissa ilta seitsemän jälkeen. Kohta on kulunut 12 tuntia.
Poika on ennemmin kiukuspäissään tehnyt katoamistemppuja, mutta nyt ei ollut riitaa. Oli tulossa kotiin. Ennen on aina ilmoittanut menoistaan kaverin puhelimesta. En ole ylitiukka, olen antanut luvan jäädä kaverillekin yöksi ja mennä siitä kouluun.
Poika on 16-vuotias.
Poika on ennemmin kiukuspäissään tehnyt katoamistemppuja, mutta nyt ei ollut riitaa. Oli tulossa kotiin. Ennen on aina ilmoittanut menoistaan kaverin puhelimesta. En ole ylitiukka, olen antanut luvan jäädä kaverillekin yöksi ja mennä siitä kouluun.
Poika on 16-vuotias.