Apua! Millä perusteella olette saaneet kuljetuksen eskariin jos alle sen 3km matka?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
eskarilaisen äiti
Me saatiin kuljetus, kun matkan varrelle rakennetaan paljon sekä teitä, että asuntoja. Isoja autoja kulkee edestakaisin ja meidän tiellä ei ole kevyenliikenteenväylää. Kun tullaan suuremmalle tielle (tässä ajataan lujaa; nopeusrajoitus 60km/h, mutta poikkeuksetta jengi päästelee 80:a), lapsi joutuisi ylittämään tämän tien ja muita teitä ja ainoastaan yhdessä näistä ylityksistä (5kpl) on liikennevalot.
Kun hyvin perustelee, niin kuljetus ehkä irtoaa.. meillä kävi hyvä tuuri. :)
 
"vieras ap"
Niin ja täällä ei eskarilainen saa kulkea yksin, vaan on saatettava. Muuten saattelisin mielelläni, mutta mukana kulkee myös 2,5-vuotias kuopus joka ei käytä enää rattaita.. Meillä menee koko päivä tuohon saattelemiseen kun ei oo autoakaan.
 
[QUOTE="vieras ap";22402297]Niin ja täällä ei eskarilainen saa kulkea yksin, vaan on saatettava. Muuten saattelisin mielelläni, mutta mukana kulkee myös 2,5-vuotias kuopus joka ei käytä enää rattaita.. Meillä menee koko päivä tuohon saattelemiseen kun ei oo autoakaan.[/QUOTE]

Osta rattaat.

Ongelma ratkaistu.
 
[QUOTE="vieras ap";22402325]On mulla rattaat, mutta kun 2,5-vuotias kävelee mieluummin itse. Voin laittaa rattaisiin istumaan, mutta avaa itse vyöt ja lukot ja tahtoo kävellä. Joo, voin pakottaa istumaan siinä jos on välttämätöntä, mielelläni en sitä tekis. Siksi ajattelin kysyä tuosta kuljetuksesta.[/QUOTE]
Siis sä ihan oikeasti ajattelet, että kunta järkkäisi lapselle taksikyydin 10 krt viikossa, ettei sun tarvi pakottaa kaksivuotiasta rattaisiin....?
 
"vieras ap"
Siis sä ihan oikeasti ajattelet, että kunta järkkäisi lapselle taksikyydin 10 krt viikossa, ettei sun tarvi pakottaa kaksivuotiasta rattaisiin....?
2,5-vuotiaan lisäksi mulla tulee jatkossa olemaan kaksi hoitolasta, mutta tällä hetkellä on n. kuukausi aikaa etteivät he ole täällä. Se nyt taas ei alkuperäiseen kysymykseen liittynyt, sillä voin vaikka maksaa kyydin itse.
 

Yhteistyössä