APUA mikä auttaa närästykseen, mulla ei oo kun vanhaksi menneitä rennieitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja närästää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mun mies käytti vanhaksi mennyttä jotain tuollasta rennietä tai vastaavaa.. eiku se oli samarinia... ei se kuollu :D mut se oli kylläkin pari kuukautta vanhaa

Niin eihän niissä pilaantumista tapahdu kuten ruuassa,vaan teho heikkenee.

Onko ne renniet kuin vanhoja? Niissä on niin pitkä päiväys, että jos vaikka parista kuukaudesta kyse, niin ei muuta kuin sitä. Sitten jos alkavat olla jo vuoden vanhoja niin jätä syömättä.

vanha rekkakuskien keino on juoda kupillinen suolakurkkujen lientä.
toimivuudesta ei ole käytännön kokemuksia kun ei ole koskaan närästäny.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin niitä 04/2009 rennieitä ei varmaan uskalla ottaa?

Kyllä mä uskaltaisin ottaa, jos vaan näyttää vielä OK:ilta ja on säilytetty oikein (ei mitään auton hanskalokerossa vuoden pyörineitä).

lääkekaapissa pyörineitä ja ihan ovat kunnollisen näköisiä. Tai sit kokeilen tota ruokasoodaa.. Eihän se oo kusetusta? Saan vaan pahemman närän?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei ole sitäkään.. hemmetti sentään..
Kauhee olo.. jotenkin pelottaa ottaa vanhaa rennietä

otin tänään ja eilen keväällä vanhentuneita Pepcid-närästyslääkkeitä ja olen tukevasti hengissä.
Mä varmaan ottaisin vanhentunuttakin Rennietä.

Onko noi päiväykset niin tarkkoja? Naurakaa vaan, mutta ite otin alkuviikolla 3 vuotta sitten vanhentunutta Aspiria. En kuollut :) Jos mulla olis muutama kuukausi sitten vanhentunutta lääkettä kaapissa, niin tottakai ottaisin. Eiköhän noissa lääkkeissäkin päiväykset oo aika varman päälle, ei siinä muutama kuukausi varmaan haittaa.

Jos olisin ap, ottaisin todellakin rennietä. Auttais varmasti oloa paljon enemmän kuin mikään juusto tai maito.

Yhteistyössä