Raskausaika ja päänsärky

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kipupää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kipupää

Vieras
Tuntuu ettei panadol auta kuin ihan pieneksi hetkeksi :(

Migreeniin oli taipumusta ennen raskautta mutta niitäkään lääkkeitä ei saa käyttää. Eikä kipu ole läheskään migreenin tasoista ollutkaan mutta sitä tuntuu joka päivä :(

32. raskausviikko menossa.

Mikä voisi auttaa? Olen koettanut venytellä niskaa ja hartioita mutta ei siitäkään ole apua.

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Mun käskettiin vetää kolmannessa raskaudessa älyttömät määrät panacodia!! Särky alkoi vkolla 37 ja loppui kuin seinään synnytyssalissa nyytti sylissä... :/

ai...saaks panacodia vetää raskaana??!! on nimittäin ihan kivoja hedareita täällä kans.

Verenpaine mitattu viikko sitten. Oli nousussa mutta edelleen normaali. En tiedä johtuuko tuosta päänsärystä mutta myös oksetusta on tullut. Siksikin vähän ajattelin että jos on migreeni joka ei vaan tee nyt raskausaikana niin kipeää kuin normaalisti? Eli tuntuu kipu lievempänä mutta monta päivää putkeen ja oksettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jihuu:
Mun käskettiin vetää kolmannessa raskaudessa älyttömät määrät panacodia!! Särky alkoi vkolla 37 ja loppui kuin seinään synnytyssalissa nyytti sylissä... :/

ai...saaks panacodia vetää raskaana??!! on nimittäin ihan kivoja hedareita täällä kans.

Joo sitä ne määräs mulle migreeniin raskausajaksi(muuten söin sirdaludia ja clotamia..)

Alkuperäinen kirjoittaja jihuu:

Jos lääkäri sitä sinulle määrää, älä omin luvin ala ottamaan!!!

Yhteistyössä