M
migreeniä
Vieras
työpaikalla on ilmastoinnissa häikkää ja siellä on nyt pari päviää ollut tosi pahanhajuinen ja tunkkainen ilma. oon tosi herkkä saamaan tietyistä hajuista päänsärkyä. tänään sitten alkoi jyskyttää loppupuolella päivää päätä, oikeella puolella. ajattelin että vaan johtuu tunkkasesta ilmasta ja raikas ilma parantaisi oloa. mutta kun lähdin kotiin kävelemään, olikin ihan kamalaa! liikkuminen vaan pahensi jyskytystä ja samalla kun mulla on valonarat silmät niin tuntui että ulkona on niin kirkasta että sokaistun.
kotiin kun pääsin niin menin nukkumaan tunniksi, herätessä päänsärkyä oli yhä
särkylääkettä löysin vain yhden, nyt on nekin loppuneet.. se yksi auttoi vähän mutta oli vaan 500mg joten ei sillä migreeniä nujerreta..
nyt onneksi ei niin paljon pääkipu vaivaa kun oon lepäillyt mutta liikkuessa edelleen! samoin meinaa tulla huono olo jos yritän syödä jotain (oon saanu alas vaan vähän ruokaa). ja mahakin sekaisin vielä.. paleltaakin.. ja tämä jyskytys! on se jo helpottanut vähitellen mutta muuten on heikko ja ällö olo
mikä vois auttaa migreeniin kun ei ole särkylääkettä.. en haluais vaan maata pimeässä tekemättä mitään.. kun ei unikaan tuu. mulla on aiemmin todettu migreeni ja annettu estolääkitys siihen mutta jätin pois lääkärin luvalla kun se aiheutti vaan kamalaa väsymystä. migreenikohtauksia ei ole ollut pitkään aikaan joten tämä on kamalaa..
kotiin kun pääsin niin menin nukkumaan tunniksi, herätessä päänsärkyä oli yhä
nyt onneksi ei niin paljon pääkipu vaivaa kun oon lepäillyt mutta liikkuessa edelleen! samoin meinaa tulla huono olo jos yritän syödä jotain (oon saanu alas vaan vähän ruokaa). ja mahakin sekaisin vielä.. paleltaakin.. ja tämä jyskytys! on se jo helpottanut vähitellen mutta muuten on heikko ja ällö olo
mikä vois auttaa migreeniin kun ei ole särkylääkettä.. en haluais vaan maata pimeässä tekemättä mitään.. kun ei unikaan tuu. mulla on aiemmin todettu migreeni ja annettu estolääkitys siihen mutta jätin pois lääkärin luvalla kun se aiheutti vaan kamalaa väsymystä. migreenikohtauksia ei ole ollut pitkään aikaan joten tämä on kamalaa..