Apua meni sähköt :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierass

Vieras
Nyt ne sit meni ja toivoin ettei ne menis. Läppärissä akkua jäljellä noin tunti.

Onneksi on kynttilöitä ja taskulamppu, ulkona pelottavan pimeetä kun sammu katulamput. Saas nähä kauanko menee enneku korjataan. Hiton ukkonen kun kaato sen puun sähköjohtojen päälle tai pamautti sähkötolppaan.

Onneksi jo jääkaappi tyhjä niin ei tarvi panikoida ruokien suhteen. :) :(

Ei ehkä turhan päiten kannata konetta käyttää ellei jostain saa virtaa.

Ja tälleen sivukommenttina: joissakin autoissa on tavallinen pistorasia, ja oon pari kertaa pidemmän automatkan aikana ladannut kannettavan/puhelimen kun on täytynyt reissata 2h automatkaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Romantiikkaa elämään:
Kynttilöitä! Tuikkuja hyvä ihminen! Luo tunnelmaa!!! =)

Mulla palaa viisi tuikku tossa keittiötason päällä, tai no on siinä lautanen välissä :) Laitoin ne valmiiksi sillon kun oli ukkonen pahimmillaan, siltä varalta että mee sähköt. Nyt jyrinä poissa ja sähköt meni :( :)

Kynttilät on ihana asia kyllä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Romantiikkaa elämään:
Kynttilöitä! Tuikkuja hyvä ihminen! Luo tunnelmaa!!! =)

Mulla palaa viisi tuikku tossa keittiötason päällä, tai no on siinä lautanen välissä :) Laitoin ne valmiiksi sillon kun oli ukkonen pahimmillaan, siltä varalta että mee sähköt. Nyt jyrinä poissa ja sähköt meni :( :)

Kynttilät on ihana asia kyllä :heart:

siis menee* :)

Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:
Ei ehkä turhan päiten kannata konetta käyttää ellei jostain saa virtaa.

Ja tälleen sivukommenttina: joissakin autoissa on tavallinen pistorasia, ja oon pari kertaa pidemmän automatkan aikana ladannut kannettavan/puhelimen kun on täytynyt reissata 2h automatkaa. :)

No tästä saa mukavasti valoa ja jotenkin turvallisempi olo kun voi netissä olla. Helpottaa ainakin tän ekan tunnin, jos sit huomenna sais jo uudestaan akun ladattua. Mut jos ei saa, niin se on ihan ok. Tää kuitenkin vaan huvikaytössä.

Hyvä idea muuten toi lataaminen autossa, enpä ole koskaan hokannu moista :) Jos siis pistorasia löytyy...

Alkuperäinen kirjoittaja Henna:
Nopeammin korjaantuu vika jos ilmoitat mah.pian asiasta eteenpäin! Huonompi homma jos olisi jääkaappi täynnä ruokaa...

En mä tiiä mihin ilmottaa, sähköyhtiöön tietty. Pitää perehtyä asiaan.

Ja tosiaan, on hyvä että kauppapäivä vasta huomenna. Hyvä etten tänään lähteny, olis isompi huoli sitten niskassa jos siis sähköt poissa pitempäänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Toivottavasti et ole yksin :(

Kyllä mä olen :(

kannattaa laittaa joku virransäästö päälle! pidentää ehkä hieman aikaa..

Joo, hyvä idea. Pitäis kai välillä laittaa tää lepotilaan, mut mä nyt tuhlaan ton mitä tuolla on ja mietin sit mitä teen. Sitten ei enään pelota kun tottuu tähän pimeyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mulla palaa partsilla kolme tuikkua peilin päällä vaikkei ukkosesta tietoakaan. On jo niin pimeää.

Ihanaa :heart: Mä niin odotan sitä että illat pimenee, saa viedä ton lyhdyn taas partsille ja sinne sit aina välillä iltasella kynttilä palamaan :) Nyt on partsille mene, liian pimeetä.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Toivottavasti et ole yksin :(

Kyllä mä olen :(

kannattaa laittaa joku virransäästö päälle! pidentää ehkä hieman aikaa..

Joo, hyvä idea. Pitäis kai välillä laittaa tää lepotilaan, mut mä nyt tuhlaan ton mitä tuolla on ja mietin sit mitä teen. Sitten ei enään pelota kun tottuu tähän pimeyteen.

Miksi ihmeessä pimeys pelottaa? Nimim. Lähimmät katuvalot 10 kilsan päässä.

meilläki ollu sähköt poissa jo pari tuntia... huolestuttaa pakastimet ja jääkaapit, jääkaappi ei ainakaa enää kauaa kestä... siis että tavarat on pilalla. Ja pakastin... voi rakkaat mansikat ja mustika. :(((((

Hei ne palas, jeee. Valoa kansalle, ihanaa. :D Nyt äkkiä känny ja läppäri laturiin kiinni jos ne menee vaikka uudestaan. Onneksi on tosiaan nettitikku, ei muuten onnistuis netissä olo jos sähköt menis ja onneksi hommasin läppäriin uuden akun pari kk sitten. :)

Ihanaa, mut katuvalot vielä pimeenä.

Yhteistyössä