Apua meni sähköt :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hei ne palas, jeee. Valoa kansalle, ihanaa. :D Nyt äkkiä känny ja läppäri laturiin kiinni jos ne menee vaikka uudestaan. Onneksi on tosiaan nettitikku, ei muuten onnistuis netissä olo jos sähköt menis ja onneksi hommasin läppäriin uuden akun pari kk sitten. :)

Ihanaa, mut katuvalot vielä pimeenä.

Kannattaa, ei sitä koskaan tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Toivottavasti et ole yksin :(

Kyllä mä olen :(

kannattaa laittaa joku virransäästö päälle! pidentää ehkä hieman aikaa..

Joo, hyvä idea. Pitäis kai välillä laittaa tää lepotilaan, mut mä nyt tuhlaan ton mitä tuolla on ja mietin sit mitä teen. Sitten ei enään pelota kun tottuu tähän pimeyteen.

Miksi ihmeessä pimeys pelottaa? Nimim. Lähimmät katuvalot 10 kilsan päässä.

Mä olen aikuis-iällä alkanut pelätä pimeää. On jotenkin turvaton olo jos on ihan pimeetä eikä nää ympärilleen. Viimeisen vuoden olen nukkunut yövalon kanssa, sillonkin nukahtaminen vaikeaa. En tiedä miksi, jotenkin vaan niin turvaton olo.

Hyvä jos sä et pelkää, haluaisin olla peloton myös.

Alkuperäinen kirjoittaja äitix6:
meilläki ollu sähköt poissa jo pari tuntia... huolestuttaa pakastimet ja jääkaapit, jääkaappi ei ainakaa enää kauaa kestä... siis että tavarat on pilalla. Ja pakastin... voi rakkaat mansikat ja mustika. :(((((

Ikävää :( Pakastin onneksi pysyy kylmänä kauemmin jos ovea ei auo. Mutta varmasti kauhea tilanne kun on ostanut mansikoita pakkaseen ja sitten meneekin sähköt eikä tietoa koska palaa :(

Toivottavasti sähköt palaa pian, Riihimäellä toi katkos näytti kestävän vain alle puoli tuntia.

Joo, hyvä idea. Pitäis kai välillä laittaa tää lepotilaan, mut mä nyt tuhlaan ton mitä tuolla on ja mietin sit mitä teen. Sitten ei enään pelota kun tottuu tähän pimeyteen.

Mä olen aikuis-iällä alkanut pelätä pimeää. On jotenkin turvaton olo jos on ihan pimeetä eikä nää ympärilleen. Viimeisen vuoden olen nukkunut yövalon kanssa, sillonkin nukahtaminen vaikeaa. En tiedä miksi, jotenkin vaan niin turvaton olo.

Pimeässähän on hyvä nukkua. Meillä on tosiaan syys- ja talvi-iltoina niin pimeää, että kättään ei näe ilman valoja. Ei pimeys muuta ympäristöä vaarallisemmaksi. Ajattele jos sokeutuisit...

Pimeässähän on hyvä nukkua. Meillä on tosiaan syys- ja talvi-iltoina niin pimeää, että kättään ei näe ilman valoja. Ei pimeys muuta ympäristöä vaarallisemmaksi. Ajattele jos sokeutuisit...

Yksin asuessa sitä pelkää kaikenlaista, ainakin minä. Pimeys ei tosiaan tee ympäristöstä vaarallisempaa, kuitenkin oma koti, mutta jotenkin se vaan pelottaa. Ehkä pitäis opetella pelosta irti.

Sokeutuminen olis kamalaa kenelle tahansa, se olis todella paha paikka jos aina olis pimeetä. Mutta siihen olis sit vaan pakko tottua, ja ajan kanssa tottuiskin. Sen takia mielummin menettäisinkin kuuloni kuin näköni, mutta toivottavasti saan pitää molemmat :)

Yhteistyössä