Apua! Me hukutaan paskaan ja pölyyn!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi argh

Vieras
Imuri on ollut 10 päivää huollossa ja me hukutaan pölyyn, millä mä saan tän kämpän sellaseksi että täällä voi olla???
Mikrokuitumoppia ei ole, enkä sitä viitsi nyt ostaakaan, käyttöä éi imurin takaisin tultua enää olisi ja hinta aika kallis (meillä on aikaisemmin ko. moppi ollut ja todellakin tiedän ettei sitä tule käytettyä)

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Lainaako naapuri/mummi/kummi teille imuria?

No ei oikein ole ketään keltä sais lainattua :/
Tä on ihan järkyttävää, vielä kun asutaan väliaikaisesti tosi ahtaasti niin pienessä tilassa on todella paljon tekstiiliä (vuodevaatteet, patjat yms) Muuten olen yrittänyt minimoida pölyä mm. sillä ettei meillä ole kuin 2 mattoa lattialla ja olohuoneessa ei ole lainkaan verhoja.
Harjalla ja kihvelillä olen sit siivoillut ja rätillä, sit meillä on sellanen ostostv:n h2o-moppi millä saa lattiat pestyä, mutta tota pölyä on aivan järkyttävästi ilmassa (ja pinnoilla, vaatteissa yms yms)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Harja ja rikkalapio?
Kostea rätti ja konttailu: tosi tehokas - paitsi selälle :attn:

Laita se kostea rätti kylppärin kuivauslastaan, matot pihalle ja vetele kämppä läpi! Mä teen joskus noin, kun lapset nukkuu eikä voi imuroida!

Alkuperäinen kirjoittaja maarit:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Harja ja rikkalapio?
Kostea rätti ja konttailu: tosi tehokas - paitsi selälle :attn:

Laita se kostea rätti kylppärin kuivauslastaan, matot pihalle ja vetele kämppä läpi! Mä teen joskus noin, kun lapset nukkuu eikä voi imuroida!

Arvatkaapa onko mulla kylppärin kuivauslastaa? :D
Mutta eikö toi h2o-moppi oikeastaan aja saman asian?!

Mä oon tottunut imuroimaan vähintään joka toinen päivä ja tämä on tuskaa. Kauankohan tuollainen huolto voi kestää?
Mua niin harmittaa, ostin 400e Dysonin ja se hajosi 15 päivän käytön jälkeen... Jos olis päivää ennen niin olisin saanut kaupasta rahat takaisin (ja ostettua uuden imurin) kun oli 14 vrk vaihto- ja palautusoikeus.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
No mut imurihan vaan nostattaa pölyn ilmaan että ei se ilma siitä parane ;) Rätti käteen tai moppi ja märällä pyyhkii, se on paras ja allergikon ystävä :)

Kunnollinen imuri ei todellakaan nostata vaan pölyä ilmaan, sorry...

Herraisä, joka toinen päivä imuroit? Anteeksi vaan, se on vähän neuroottista. Me imuroidaan kerran viikossa tai kahdessa (tiedän, vähän liian harvoin tuo viimeinen). Mutta aika usein vetelen seinän vieriää ja nurkkia kostealla rätillä.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
Herraisä, joka toinen päivä imuroit? Anteeksi vaan, se on vähän neuroottista. Me imuroidaan kerran viikossa tai kahdessa (tiedän, vähän liian harvoin tuo viimeinen). Mutta aika usein vetelen seinän vieriää ja nurkkia kostealla rätillä.

No emmä koko kämpää joka toinen päivä imuroi, yleensä koko kämppä kahdesti viikossa ja joka päivä/joka toinen päivä eteinen, keittiö, olohuone. Meillä on 7 ihmistä täällä sohlaamassa niin hiekkaa, pölyä ynnä muuta konnaa on riittävästi :)

(Luojan kiitos ei ole lemmikkieläimiä enää karvastamassa täällä....)

Yhteistyössä