apua, mä en tajua mun digikamerasta mitään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
se on ollu mulla jo reilun vuoden, mutta mun käytössä tää ongelma ei oo tullu aiemmin vastaan ku kerran..
eli äsken olin koiran kaa ulkona ja se riehu ja pomppi tuolla umpihangessa ja aattelin et haen kameran et tulee hyviä kuvia.
mutta. joko ne kuvat on ihan pimeitä tai ihan valottuneita tai ihan epäselviä. salamalla saa ainoot selkeet kuvat, mut nekään ei oo hyviä.. ja salamalla tolla kestää sikakauan ottaa se kuva, tilanne on ollu ohi jo 5minsaa kun se ottaa sen kuvan :xmas: osaisko joku auttaa et missä asetuksessa mättää.. :ashamed:
kyseessä sonyn digikamera, numeroita en muista ja se on mulla tuol taskussa enkä jaksa nousta :D mut tosiaan varmaan max.2v vanha ns.perusmalli..

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Onks siinä valittavissa monta erilaista salamaa? Meillä kans jollain niistä kestää ikuisuus ottaa se kuva, ja sit tulee sellasia ihan omituisia...

mun mielestä siin on vaan jokotai, eli salamalla tai ilman.. sit on kyl niitä asetuksia tyyliin "lapset ja lemmikit" jonka pitäis samantien ottaa kuva, mut ne on sit ihan epäselviä ja pimeitä... :/

Jos olit pakkasessa kameran kanssa niin anna kameran sulaa rauhassa ennenku otat käyttöön.. ulos vietäessäki vois antaa kameran rauhassa viiletä. Meillä on kamerassa sellainen hämäräkuvauskin. Silla voi pimeämmässäki ottaa kuvia.

Yhteistyössä