Apua, en käyttänyt kumia uuden tuttavuuden kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen aina vaatinut ventovierailta ja tutummiltakin kondomia, koska tautiriski pelottaa enemmän kuin riski saada ei toivottuja pienokaisia. Pitkässä suhteessa olen pakottanut miehen testeihin ennen kuin kumista on luovuttu ja pettämisen ilmetessä olen vaatinut testaamista (ellei suhde ole päättynyt ensin). Minulle kävi niin pelottava esimerkki siitä, miten vaarallista on säätää tuolla mututuntumalta, että olen sen takia vaatinut aina kaikilta tarkkaa ehkäisyä. Olen joskus joutunut passittamaan sinnikkäimmät kumitta vonkaajat kotiinsa, mutta ilman kumia en vain ala.
Ex- poikaystäväni kanssa säätelin alkuhuumassa, enkä olisi ikinä uskonut siitä enkelinkasvoisesta miehestä että hänellä olisi taudin tautia. Mies itsekin vakuutti olevansa täysin terve, mutta kuinka ollakaan pienten keskusteluiden jälkeen selvisi ettei se älypää ollutkaan käynyt testeissä petollisen ex-tyttöystävän jäljiltä. Sen sijaan mies luotti olevansa puhdas, koska olivathan he käyneet testeissä suhteen alettua. En tajua mikä aivopieru miehelle oli käynyt, ettei hän käynyt testaamassa itseään suhteen päätyttyä, varsinkin kun suhde oli päättynyt emännän alituiseen uskottomuuteen baarityöntekijänä. Kun suivaantuneena pakotin miehen testeihin, niin sieltähän löytyi klamydia ja joku tauti mikä vaatii jatkossa aina kondomin ja vakituisen lääkityksen.
Kylläpä pelotti kun testeihin perässä menin, mutta itse ilmeisesti säästyin ruletissa taudilta. Toivottavasti ainakin, voisin vielä kerran käydä testeissä ihan varmuuden vuoksi.

Kerran baarissa reilu 30v nainen tuli pyöriin mun eteen. Sit lopulta se sano suoraan että lähetäänkö paneen. Sanoin etten tiedä kun olen varattu. Nainen sanoi siihen et ei se mitään hänkin on naimisissa ja näytti sormusta.
Sanoin et jos seksiä tarjoot niin mennään sit, sovittiin et homma jää sit siihen.
Hotelliin mentiin, seksi ei kummoista mut loppuun asti tietty painoin ja laukesin kortsuun. Se olis halunnu olla ilman mut sellaseen en lähe.

Olen 23v mies, ei kauheasti kokemusta vielä naisrintamalla. Mulle kävi suurin piirtein samalla tavalla kun ap:lla.
Laivalla tanssilattialla tapasin n 40v naisen. Blondi, varakkaan oloinen ja näköinen (kallis rannekello kädessä, koruja yn). Aikaa kului jutustellessa, lopulta nainen veti mut perässään hyttiin.

Suudeltiin, veti multa housut pois. Sit otti pikkuhousunsa ja tuli mun päälle ohjas peniksen sisään ja alkoi paneen.
Ilman kumia!!
Menin siinä tilanteessa ihan lukkoon etten osannu sanoo enkä tehdä mitään. Se ratsasti niin kauan että laukesin sisään.
Sit hetki huilattiin ja daami sanoi et kivaa oli mut sun täytyy varmaan mennä, hyttikaveri voi tulla koska vaan.
Lähdin sit pois, rupes morkkis painamaan kun ei ollut kondomia. Muutenkin, oliko naisella jotain taka-ajatuksia vai halusiko vaan pelkkää seksiä. Mene ja tiedä. Tuon jälkeen käyttäny kiltisti kortsua, en halua mitää harmeja.

Yhteistyössä