Apua! Lupauduin kotihoitotyöhön!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttöjen äiti

Vieras
Pyydettiin sijaiseksi ja lupasin mennä heti huomenna kotihoitoon töihin. On vaan aika epävarma olo, kun en ole koskaan tehnyt muutakun laitosmaisempaa hommaa. Onkohan tuo kotihoito sellaista, että selviän hengissä sitä muutaman päivän??? Pelottaa ihan hiivatisti. Kaikkeen ja itteni lupaan.

se pon vaan ku ollaan toisen kotona ni on ulkopuolisempi olo ku laitoksissa. ja voi olla vaativampia asiakkaita. mut ainakaa ei ole kovin kipeitä ku asuvat kotona niin ei voi olla kovin vaativaa hommaa taidollisesti.ainakaa missä mä oon ollu mut ne oli palvelutaloja., tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä siinä pelätä tarvii :o

noh. Mä siis jännitän, että saanko siellä hoidettua hommat, kun en ole aijemmin ollut kun vaan noissa laitoksissa. Ei mitään kokemusta tommosesta. Ei mulla ole oikeesti edes hoitoalan koulutusta, siksi jännitän. Ne vaan soitti mulle, kun olen joskus ollut tekemässä sijaisuuksia. Ja mä nyt jännitän aina uusia juttuja.

Kiitos kaikille kannustuksesta. Toivottavasti siellä on pääasiassa kivoja mummeleita. Eiköhän se onnistu. Jos tykkään, niin voihan siitä tulla lisähommiakin.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Kiitos kaikille kannustuksesta. Toivottavasti siellä on pääasiassa kivoja mummeleita. Eiköhän se onnistu. Jos tykkään, niin voihan siitä tulla lisähommiakin.

Jep, tuntuu että sijaisista on krooninen pula :/ jos vaan kiinnostusta riittää, löytyy töitä takuulla.

Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:

Jep, tuntuu että sijaisista on krooninen pula :/ jos vaan kiinnostusta riittää, löytyy töitä takuulla.

Ei ainakaan täällä:( Ja nimenomaan tuota haluaisin tehdä...mutta tsemppiä ap:lle, hyvin se menee.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:

Ei ainakaan täällä:( Ja nimenomaan tuota haluaisin tehdä...mutta tsemppiä ap:lle, hyvin se menee.

En tiedä miltä paikkakunnalta olet, mutta kannattaa ilmottaa ittensä sen kaupungin kotihoidon sijaislistalle, missä siis asut. Ite en kyllä ole ilmoittanut, mut ne on saaneet sen mun numeron ilmeisesti jostain, missä olen tehnyt sijaisuuksia.

kannattaa kysyy mummeleilta että miten haluavat sun tekevän jutut ja että neuvovat ku kaikil on omat toiveensa kumminkin. kunhan ei mene överiksi :) hierontaa ei tarvi antaa...

Oon tehnyt kotisairaanhoidossa hommia ja on tosi kivaa.SIinä sivussa hoitajien hommia nähnyt,heillä täällä ainakin ihan listat joissa lukee kaikki mitä pitää asiakkaalla tehdä.
Olen usein verikoetta mennessä ottamaan tehnyt aamuhommat hoitajan puolesta ja siis ihan puuro,kahvit ja aamulääkkeet siinä samassa antanut.

On kivaa hommaa!!
Mee vaan rohkeesti! :wave:

Yhteistyössä