Apua (luomesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Mul on kipeä luomi jossa on myös mustaa ja pikkasen kutisee. En ole satavarma et rääpäsinkö sitä ku heräsin just sillon. Mä tiiän et lääkäriin pitää mennä mut aattelin vaan kysyä täältä et onko kellään ollu vastaavaa ja voiko silti olla vaaraton? Mä oon niin paniikisa että. :(

Voi olla vaaraton! Juuri oli puhetta erään th: tuttuni kanssa, joka oli poistattanut kovasti kutisevan luomen itseltään. Sanoi myös, että harvoin niissä silti on mitään vaikka kutiaisi tms.

Kantsii poistattaa. VArsinki jos se usein kutisee> voi aueta vahingossa usein.

Mulla itellä oli pienenä semmonen oikee röpelöpintainen luomi, siis ei ruskea vaan vaalea..ja aina pienenä tietysti revin sitä auki jatkuvasti. Sitten ottivat näyttete ja pääsin onneksi leikkauttamaan sen. Ei ollu siis nätti, näkyvällä paikalla vielä, plus sitten syöpäriski mun tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja juups:

Mulla itellä oli pienenä semmonen oikee röpelöpintainen luomi, siis ei ruskea vaan vaalea..ja aina pienenä tietysti revin sitä auki jatkuvasti. Sitten ottivat näyttete ja pääsin onneksi leikkauttamaan sen. Ei ollu siis nätti, näkyvällä paikalla vielä, plus sitten syöpäriski mun tapauksessa.

Mikä ihosyöpäriski lapsella muka olisi? Vai mitä tarkoitat, että sun tapauksessa?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
On kai se kipeä jos koko ajan sitä näpläät ja painelet tms

Niin ja mikä tahansa kohta/luomi alkaa tuntua kipeältä ja kutisevalta jos sitä ajattelee ja vaivaa mieltään sillä ja pelkää, että on jotain vialla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mikä ihosyöpäriski lapsella muka olisi? Vai mitä tarkoitat, että sun tapauksessa?

Mä käsitin et hällä itellä ei hänen lapsellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
On kai se kipeä jos koko ajan sitä näpläät ja painelet tms

Niin ja mikä tahansa kohta/luomi alkaa tuntua kipeältä ja kutisevalta jos sitä ajattelee ja vaivaa mieltään sillä ja pelkää, että on jotain vialla.

Joo mut yhestikkö koskin niin se sillon jo sattu. Oli niin oudon tuntonen niin siksi kokeilin. En todellakaan räplää sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Mä käsitin et hällä itellä ei hänen lapsellaan.

No itsellään niin, mutta kun kirjotiti, että hänellä oli PIENENÄ.