Apua liinailuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan pihalla

Vieras
Kertokaa nyt aloittelijalle, mikä liina olisi helppokäyttöinen ja kaikki tarvittava, mistä sellaisen voi tilata ja miten sidotaan jne... Vauva viihtyy vain sylissä pystyasennossa(kärsii mahavaivoista) ja liina voisi olla iso apu. Kun vain ymmärtäisi jotain tuosta liinaviidakosta...

Mulla myös tuo Tricot Slen ja ollut tosi hyvä liina. Alkuun sitominen voi tuntua hankalalta mutta äkkiä sen oppii. Pienempi lapsi ollut elämänsä ekat 2kk melkein vallan liinassa päiväaikaan kun täytyi esikoisen kanssa touhuta.

opitteko sitomaan liinan ihan vain ohjeiden perusteella? Ja siis mihin asti tuolla jaksaa kantaa? meidän vauva on kohta 2kk ja pitäisi välillä saada vapaat käden, kun isompien kanssa touhuaa..

Mä opettelin niiden kuvien mukaan. Nyt meillä on 3kk vauva ja kokoa on :whistle: :D hyvin jaksaa kantaa ja olen alkanut käymään kävelylläkin vauva liinassa. Ja hyvin saa tiskattua, puettua isompaa ja pestyä isomman peppuakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Aloittelijalle pienen vauvan kanssa helpoin on mielestäni pitkä trikooliina =)

Peesin! Minulla Bebesistä ostettu Hug a bub ja olen opetellut vain 2xsidonnan (kantoliinakanavalla selkeät sidontaohjeet).

www.bebes.fi

www.kantoliinakanava.fi

Yhteistyössä