A
alkuperäinen kirjoittaja
Vieras
miten jos ilmoittaudun työttömäksi työnhakijaksi ja mulle yllättäen tarjotaan jotaki enkä saa lapsille hoitajaa? joudunko karenssiin? vai miten nuo lyhytkurssit menee ku ei meillä täällä oo ketään kuka hoitas lapsia..?