Apua! Kriisi miehen lahjan kanssa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana...

Vieras
Mies ilmoitti eilen että paras joululahja mitä voisin hänelle antaa, olisi sellainen että ostaisin itselleni seksikkäät alusvaatteet joissa sitten aattoiltana keikistelisin :o
Numero 1) Omasta mielestäni en voi päälleni sellaisia laittaa koska rinnat ja maha roikkuvat kahden raskauden jälkeen. Mieheni sanoo ettei se haittaa.
2) Rinnat ovat imetyksen jäljiltä kokoa F... Oikein mistään ei löydy tukevia ja hyviä liivejä edes normaalisti, mistä muka löytäisin kokoiseni "seksikkäät" liivit?
:(
Mitä mun pitäisi tehdä?

Kai tuon voi tehdä joulun jälkeekin, jos nyt on vähän kiire alkaa etsimään myymälää ja valkkaamaan. Tuskin sun miehen joulu pilalle menee, vaikka et aattoiltana seksikkäissä vaatteissa keikistelisikään.

Ja kyllähän ihan liiviliikkeistä löytyy varmaan johonkin H:n asti kokoja, uskoisin.

Kyllä löytyy noille rinnoille ja usko pois, ei miestä pari makkaraa haittaa. Jos toista oikein rakastaa, ei toisen "vikoja" nää, näin minulla ainakin. Kaljamaha ei häiritse, en edes huomaa sitä, sitä keskittyy vaan olennaiseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Onneksi mun mies ei ehdottele tuollaista. Mun mielestä olis alentavaa pukeutua johonkin typeriin rätteihin vain miehen iloksi.

jaa, no mää otatin alastonkuvia miestäni varten kun se tykkää... se mitään alentavaa ole tuottaa iloa miehelle... :o

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Onneksi mun mies ei ehdottele tuollaista. Mun mielestä olis alentavaa pukeutua johonkin typeriin rätteihin vain miehen iloksi.

jaa, no mää otatin alastonkuvia miestäni varten kun se tykkää... se mitään alentavaa ole tuottaa iloa miehelle... :o

Jos mä en kelpaa miehelleni normaaleissa vaatteissa tai alasti, niin olkoon ilman sitten. En mäkään vaadi miestä pukeutumaan mihinkään outoihin asusteihin, mitä hän ei normaalistikaan käytä.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mä marssisin paikalliseen seksileluliikkeeseen. Sieltä saat parilla-kolmella kympillä kivan babydollin, yhteensopivat pikkarit ja sukat.

jos on F kupin rinnat ja pari lasta saanut,n iin todennäköisesti hieman rinnat saattavat roikkua, eli hylkäisin tuon babydoll idean.

Joku sexy korsetti, joka siloittaa pahimmat makkarat, samaa settiä olevat pikkarit ja sukat on mun ehdotus

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

Jos mä en kelpaa miehelleni normaaleissa vaatteissa tai alasti, niin olkoon ilman sitten. En mäkään vaadi miestä pukeutumaan mihinkään outoihin asusteihin, mitä hän ei normaalistikaan käytä.

no seksikkäät alusvaatteet ei ole mitään outoja... :o
nätit rintaliivit,alushousut,sukkanauhat ja sukat... normi setti...
seksikäs läpikuultava yöpaita... normaali
korsetti ja pikkarit... normaali
siis kyllähän kait kaikki naiset omistaa rintaliivejä ja alushousuja.. kaupat on väärällään sellaisia seksikkäitä, missä on pitsiä, punaista,mustaa etc.

Alkuperäinen kirjoittaja Meea:
Kai tuon voi tehdä joulun jälkeekin, jos nyt on vähän kiire alkaa etsimään myymälää ja valkkaamaan. Tuskin sun miehen joulu pilalle menee, vaikka et aattoiltana seksikkäissä vaatteissa keikistelisikään.

Ja kyllähän ihan liiviliikkeistä löytyy varmaan johonkin H:n asti kokoja, uskoisin.

Mutta kyse on siitä ettei isoille rinnoille löydy edullisesti... Onhan tuossa naapuri kaupungissa liiviliikkeitä vaikka miten... :(
Pienille rinnoille löytäisi vaikka H&m:ltä...

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mä marssisin paikalliseen seksileluliikkeeseen. Sieltä saat parilla-kolmella kympillä kivan babydollin, yhteensopivat pikkarit ja sukat.

jos on F kupin rinnat ja pari lasta saanut,n iin todennäköisesti hieman rinnat saattavat roikkua, eli hylkäisin tuon babydoll idean.

Joku sexy korsetti, joka siloittaa pahimmat makkarat, samaa settiä olevat pikkarit ja sukat on mun ehdotus

No ja höpöhöpö :)
Itelläni on kolme muksua, tissit on f-kupit ja babydoll on mun suosikki. Ihan kangasvalinta auttaa asiaa jos tissit ei enää ihan kuosissaan pysy.

Korsetti vasta ikävältä näyttääkin jos ihan makkaroita, ne kun tulee ylös kainaloista ja alas vyötäisiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Meea:

Mutta kyse on siitä ettei isoille rinnoille löydy edullisesti... Onhan tuossa naapuri kaupungissa liiviliikkeitä vaikka miten... :(

hmm, onko sulla millasia entuudestaan? meinaan vaan että jos löytyy esim mustat pitsiset niin siihen lisäks vaikka mustat alushousut ja sukkanuhat...
onko teilläpäin funky ladya.. siellä luulisin kokoja olevan ja varmasti nyt jo alennuksessakin tavaraa...

Kamppailen kanssa samasta ongelmasta, mutta hamstraan liivejä Change-liikkeestä kun on -50% alet ja nytkin on alet siellä :)

Otappa ap itsevarmuutta siitä, että miehesi ilmiselvästi pitää sinua haluttavana naisena :)
Aikuisten oikeasti, kun sä kerran sinne liikkeeseen meet, niin veikkaan että yllätyt itekkin positiivisesti!

Suurin ongelma on kuitenkin ehkä se että mun itsevarmuus on täysi nolla... Eli suurin ongelma saattaa olla se hemmetin suuri kynnys marssia sinne liikkeeseen...

hmm, no miehes selkeästi tykkää sun vartalosta... haluaa katsella sitä.. joten sulla ei ole mitään hävettävää silloin :)
miehet ei oikeasti kiinnitä huomiota mihinkään epäolennaiseen... ja jos tuntuu siltä että haluat jotain peitää niin osta sellainen harsomaista kangasta oleva "aamutakki" näyttää tarpeeksi :)
ja noissa liikkeissä on oikeasti asiantuntevia myyjiä, eli sinne vain rohkeasti :)

Ihanaa, sun miehes jumaloi sua ja rakastaa jokaista kurviasi, ja haluaa ihailla niitä hepeneissä, se tekisi hänen juhlan :heart:

Seksiliikkeistä tosiaan löytyy monenlaisia alusasuja joissa kuppikoko ei ole merkitsevä -ns. leikkipuku, jossa ei ole kuppeja lainkaan, esim ;)

Luulenpa, että miehesi jumalointi joulun ajan korjaa tuon itsevarmuusongelmasi :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Neiko:

Kamppailen kanssa samasta ongelmasta, mutta hamstraan liivejä Change-liikkeestä kun on -50% alet ja nytkin on alet siellä :)

change-tuoteet ovat kauniita ja sieltä löytyy isojakin kokoja. suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja xxl:
täällä on ainakin arkeenkin sopivia kauniita alusasuja:
http://www.provea.com/Provea/ProveaFinal/Miriale/Elegence/EleganceBrandHome.aspx

Nää on muuten ihan hemmetin hyvälaatuisia, todellakin hinta-laatusuhde kohdillaan! Mulla onn tuolta 2 rintsikat 85E ja ne ei ole menneet lukuisissa pesuissa -ja jopa silloin tällöin rumpukuivauksessa :ashamed:- miksikään! Edelleen kuin uudet. Toisin kuin tuplasti-triplasti kalliimmat samanikläiset "merkkiliivit"...

Yhteistyössä