Kuinka hyvin muiden monikkojen mammat ovat saaneet perhetyöntekijää lastenhoito - avuksi? En muista, olenko kysellyt aiemmin. Edellisessä asuinpaikassa eli Oulun eteläisellä puolella minulle varta vasten tarjottiin kotiin apua ja kerrottiin että tällaisia perhetyöntekijöitä on. En olisi edes osannut pyytää muutoin! Noh, muutto pohjoisen puolelle ( Rajakylän suuralueelle ) rysäytti kerta heitolla maan pinnalle. Kuulema pitää olla hyvät perustelut valmiina ja haastattelevat että onko avulle tarvetta.
Kyllä olin pissed off, kun kuulin. Hormoneilla saattaa olla osuutta asiaan mutta olen jo etukäteen hermoillut ja raivonnut moista asiaa. Sanoin neuvolan tädille että pitääkö oikein perustella, kaksi vauvaako ei riitä perusteiksi?! Meillä mies ei pidä isyyslomaa heti, kun vauvat syntyvät vaan säästää sen myöhemmäksi ( muuton vuoksi ). Tavallaan se on hyvä, koska jossain vaiheessa on pakko saada arki rullaamaan kuitenkin yksin, miksi siis ei tekisi sitä heti. Se onkin varmaan syy, miksi mielessä on lievä paniikki kotiavun suhteen. Kuvittelen itseni ihan jumiin neljän seinän sisälle..
Mopa 73 toivoisin eritoten kommentoivan, koska asuinalue on sama..
Kyllä olin pissed off, kun kuulin. Hormoneilla saattaa olla osuutta asiaan mutta olen jo etukäteen hermoillut ja raivonnut moista asiaa. Sanoin neuvolan tädille että pitääkö oikein perustella, kaksi vauvaako ei riitä perusteiksi?! Meillä mies ei pidä isyyslomaa heti, kun vauvat syntyvät vaan säästää sen myöhemmäksi ( muuton vuoksi ). Tavallaan se on hyvä, koska jossain vaiheessa on pakko saada arki rullaamaan kuitenkin yksin, miksi siis ei tekisi sitä heti. Se onkin varmaan syy, miksi mielessä on lievä paniikki kotiavun suhteen. Kuvittelen itseni ihan jumiin neljän seinän sisälle..
Mopa 73 toivoisin eritoten kommentoivan, koska asuinalue on sama..