Apua kirppishinnoitteluun!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Paljonko maksaisit tai pyytäisit näistä:

-Uusi Lassietec vk-haalari (98)
-Hyväkuntoiset Viking Goretex-kengät 28, 27 ja kuin uudet 22, onko koolla merkitystä hintojen suhteen? Ai niin ja yhdet 31.
-Ehjiä hyväkuntoisia kurahousuja eri kokoja, pari kuratakkia
-Luistimet, hyvä kunto näissäkin, poikien
-Kivat-villahaalari, joku toinenkin mutten muista merkkiä, taitaa olla joku ns. halpis?

Pitäis tyhjentää vähän kaappeja ennen joulua :) Ei taida olla ideaa viedä esim. ensiaskelsandaaleja näin talvella. Entä meneekö verkkatakkeja? Kumppareita? Lenkkareita?
 
"vieras"
Mulla ei ole koskaan oikein menneet kengät kaupaksi, kumppareita lukuunottamatta.
Harkkaluistimista maksoin 5 e.
Kurahousuja saa 3-5 eurolla.
Kivat-haalari kunnosta riippuen max 10 euroa.
Halppishaalareita näkee noin kolmella eurolla.
Lassietec jos on laput kiinni -uusi niin noin puolet ovh:sta, jos vain kuin uusi, niin max 20 e.
 
[QUOTE="vieras";22472979]
-Hyväkuntoiset Viking Goretex-kengät 28, 27 ja kuin uudet 22, onko koolla merkitystä hintojen suhteen? Ai niin ja yhdet 31.
-Ehjiä hyväkuntoisia kurahousuja eri kokoja, pari kuratakkia
-Luistimet, hyvä kunto näissäkin, poikien
-Kivat-villahaalari, joku toinenkin mutten muista merkkiä, taitaa olla joku ns. halpis?

Pitäis tyhjentää vähän kaappeja ennen joulua :) Ei taida olla ideaa viedä esim. ensiaskelsandaaleja näin talvella. Entä meneekö verkkatakkeja? Kumppareita? Lenkkareita?[/QUOTE]

Goretexeissä taitaa tulla kalliimmat ovh:t noin 30koon jälkeen, mutta ei näissä lukemissa vielä.
15-20e kunnosta riippuen on mun myyntihintani.

Kurahousut noin 5euroa kpl, sama takit

Luistimet myin just 10eurolla, ostin 8eurolla pojalle seuraavat. Omani olivat vieläkin paremmassa kunnossa, mutta siis yhden lapsen käytössä olleita kummatkin.

Kivat 8-10euroa.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Uudet lassie-haalarithan maksaa kaupassa max 40eur joten 10eur maksimissaan pyytäisin kirpparilla uudesta. itse ostin reiman uudet kurahousut lastenliikkeestä kympillä joten käytetyistä kurahousuista en pyytäisi paria euroa enempää
 
-
Hirvee kalliilla te ostatte/myytte.
mä vien sillä periaatteella että kunhan saan pois nurkista.
vk-haalari lassien möin just 4e hintaan, oli käytetty 2krt.
kuravaatteet 1e
luistimet 5e korkeintaan.
villahaalari 2e. kivat 4e.
siin mun mielipide. eipä tartte kotii raahata takas.
 
"alkup"
[QUOTE="vieras";22473140]Uudet lassie-haalarithan maksaa kaupassa max 40eur joten 10eur maksimissaan pyytäisin kirpparilla uudesta. itse ostin reiman uudet kurahousut lastenliikkeestä kympillä joten käytetyistä kurahousuista en pyytäisi paria euroa enempää[/QUOTE]

Tämän haalarin ovh oli 65e.
 
"alkup"
Hirvee kalliilla te ostatte/myytte.
mä vien sillä periaatteella että kunhan saan pois nurkista.
vk-haalari lassien möin just 4e hintaan, oli käytetty 2krt.
kuravaatteet 1e
luistimet 5e korkeintaan.
villahaalari 2e. kivat 4e.
siin mun mielipide. eipä tartte kotii raahata takas.
Missä myyt? :) Ei täällä näy kovin halvalla noita vaatteita, sitten tietenkin osa ostaa ja laittaa huutikseen myyntiin - tympii vähän :/
 
"alkup"
[QUOTE="vieras";22473212]Maksoitko tosiaan 65 e lassiesta? Mä ostin lastenvaateliikkeestä reimatecin haalarin 49,50 e...[/QUOTE]

LassieTEC on hiukan eri kuin pelkkä Lassie :) Nuo Reimatecit on olleet ihan surkeita enkä tykkää väreistä. Lassietecin ostin kakkoshaalariksi ja PO.P oli käytössä kun tuo ko. haalari olikin pieni.
 
[QUOTE="alkup";22473174]Tämän haalarin ovh oli 65e.[/QUOTE]

Tavalliset lassiet taitaa olla niitä joita myydään 39.90 ja lassietec on vähän kalliimpi. Itse hinnoittelen 25% ovh:sta hyväkuntoiset ja uusi olisi vähän kalliimpi. Mutta pitää muistaa että alesta niitä on saanut -50%:ssa helposti, joten ei sitä hirvittäviä hintoja saa (paitsi jos kuosi on jotain tosi kivaa). välikausiasujen aikaan keväällä saa paremmin kuin nyt talvella.
 
"minä"
-Uusi Lassietec vk-haalari (98)
* 20€

-Hyväkuntoiset Viking Goretex-kengät 28, 27 ja kuin uudet 22, onko koolla merkitystä hintojen suhteen? Ai niin ja yhdet 31.
* Minä pistin itse kaikki kengät eurolla, mutta 1-5€ voisin nimenomaan vikingin goreista maksaa... viis euro jos ovat TOSI hyväkuntoiset
-Ehjiä hyväkuntoisia kurahousuja eri kokoja, pari kuratakkia
* Itse laitoin kaikki kurahousut/takit 2€/kpl ja kaikki meni

-Luistimet, hyvä kunto näissäkin, poikien
*Luistimet myin oikeastaan kunnosta riippumatta 2€ ja kaikki meni

Kivat-villahaalari, joku toinenkin mutten muista merkkiä, taitaa olla joku ns. halpis?
* Itse myin kivatin haalarin 2€:llä ja toisen haalarin 1€

Kannattaa miettiä haluaako eroon, vai haluaako rahastaa...tiedän että pöytävuokratkin on korkeat, mutta itse sain 400€ kahdesta viikosta josta satanen meni pöytävuokraan!
 
-
[QUOTE="alkup";22473187]Missä myyt? :) Ei täällä näy kovin halvalla noita vaatteita, sitten tietenkin osa ostaa ja laittaa huutikseen myyntiin - tympii vähän :/[/QUOTE]
Oulussa möin lastentarvike Vintiössä juuri viime viikolla ja hyvin meni kaupaksi :)
 
[QUOTE="minä";22473247]
Kannattaa miettiä haluaako eroon, vai haluaako rahastaa...tiedän että pöytävuokratkin on korkeat, mutta itse sain 400€ kahdesta viikosta josta satanen meni pöytävuokraan![/QUOTE]
Rahastaa :) Ainakin mun hinnoittelu on alhaisempaa kuin esim huutis. Toki saat myydä eurolla hyväkuntoisia/uutta vastaavia kenkiä, mutta kyllä niistä enemmänkin maksetaan.

400euroa sun hinnoittelulla vaatii ihan hirvittävästi myytävää ja olipas korkeat pöytävuokrat.
 

Yhteistyössä