Apua käsilaukun järjestelyyn? - onko joku löytänyt näitä Suomesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kassialma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kassialma"

Vieras
Koitin jo äsken aloittaa keskustelun, mutta ilmeisesti ei saa linkittää?

No joka tapauksessa. Löysin netistä käsilaukkuun tarkoitettuja "organisoijia", eli lokerikkoja joihin laitetaan kynä, huulirasva, avaimet, kännykkä, ja kaikki muu tarpeellinen sälä, ja sitten koko höskä laitetaan käsilaukkuun. Tässä on kaksikin ideaa, eli ensinnäkin sälä pysyy tallessa eikä tarvitse kaivella avaimia pitkin laukun pohjaa, ja LISÄKSI se mistä itse innostuin: jos vaihdat käsilaukkua vaikka työlaukusta hoitolaukkuun ja sieltä iltalaukkuun, riittää että siirrät lokerikon laukusta toiseen, ei tarvitse perätä koko laukkua.

Ongelma on se että löysin näitä vaan netistä, mutta onko joku onnistunut bongaamaan vastaavaa Suomesta jostain liikkeestä tai suomalaisesta nettikaupasta? En omista luottokorttia!

Linkkejä löytyy paljon jos googlaa purse organizer tai handbag organizer. On tiedä eikö niitä sitten saa linkittää?

No niin, ja nyt se sitten taas onnistui?

Eli muitakin merkkejä on, onko jollain kokemusta?
http://www.feelunique.com/p/Fizbag-Fizpouch-Ultimate-Handbag-Organiser-Amber

Ja sitten jos joku tietää mistä jotain tämän tyylistä saa niin kertokaa sekin!
http://www.butlerbag.com/line.html

Mietin tuota itsekin tekemistä, mutta tiedä häntä riittäiskö oma osaaminen avainlenkkien ja vetskareiden ja neppareiden kanssa pelleillyyn. Ja sitten sinne sisään pitäis ommella jotain kovaa ettei se "lörpähtäis" sinne kassin pohjalle vaan pysyis itellään pystyssä reunoja pitkin?

Onko joku koittanu ite ommella?

Siis apua, joku näköjään löys näitä Suomestakin mut maksaa yli SATASEN??? Miten voi olla, jos Briteistä noi sais alle parin kympin?

Voi hitto, kai se on koitettava joko hankkia luottokortti tai sit ommella...

Et tarvitse kuin visa electronin ja nettipankki tunnukset kun tilaat ebayn kautta :) Itse tilasin kyseisen kiinasta ja hintaa tuli alle 7€ kuluineen. On todellakin kätevä kun itse tykkään vaihdella laukkuja melkein päivittäin. Ei enää tule tilanteita jossa lääkkeet/huulirasvat/tamponit ym on siellä väärässä laukussa.

[QUOTE="Mie vaan";22911937]Et tarvitse kuin visa electronin ja nettipankki tunnukset kun tilaat ebayn kautta :) Itse tilasin kyseisen kiinasta ja hintaa tuli alle 7€ kuluineen. On todellakin kätevä kun itse tykkään vaihdella laukkuja melkein päivittäin. Ei enää tule tilanteita jossa lääkkeet/huulirasvat/tamponit ym on siellä väärässä laukussa.[/QUOTE]

Minkä merkkinen sulla on ja mistä paikasta tilasit? Toi kuulostas just ihan unelmaratkasulta kun laukkuja vaihtelee, niin sillon aina saa ihmetellä kun huulirasva jäikin sinne toisen laukun pikkutaskuun.

Ihan merkitön tuo on. Osoitteessa: http://cgi.ebay.co.uk/Cute-Pink-Handbag-Bag-Organizer-Purse-insert-New-/260717179921?pt=Women_s_Bags&hash=item3cb3f47411#ht_4633wt_905

on samanmoinen vaaleanpunaisena. Itselläni musta. Noita löytyy erilaisia kun laittaa hakusanoiksi bag organizer. On varaa mistä valita :) Hinta tietty pomppii kurssien mukaan hieman.

pakko vielä laittaa että itse tilasin sen halvimman mahdollisen mutta tuo on kyllä toiminut moitteetta viime kesästä ja joka päivä on mukana menossa. En muista mistä paikkaa tuon tilasin kun siitä on iakaa.

Joka laukussa olisikin kiva pitää tarvittavia mutta kun käytän jatkuvasti lähes 20 erilaukkua niin ei ole järkeä pitää kaikkea kaikissa. Laukkufriikkeys tuo ongelmia ja onnea :D

[QUOTE="Mie vaan";22912089]Joka laukussa olisikin kiva pitää tarvittavia mutta kun käytän jatkuvasti lähes 20 erilaukkua niin ei ole järkeä pitää kaikkea kaikissa. Laukkufriikkeys tuo ongelmia ja onnea :D[/QUOTE]

Tunnen sairauden... mulla on vielä enemmän laukkuja kuin sulla. :D Nyt oon tosin päättäny että saa riittää ja ostan vain laatulaukkuja, jos ostan. :)

Mulla on muuten aina jokalaukussa omat perustavaransa ja vaihtelen ainoastaan rahapussia, kännykkää ja avaimia. :)

Tääkin varmaan toimii, mut toisaalta tulis kalliimmaks hommata joka laukkuun huulipuna ja paketti Buranaa kun ostaa yks tollanen...

Mut juu, riippuu tosiaan laukunkäyttötavoista onko tollasesta mitään hyötyä. Mut ton helpomman siirtelyn lisäks mua kiinnostais se ettei tavarat pyöris irrallaan laukun pohjalla.

Saiskohan tommosen teetettyä ompelijalla jos veis kuvan?

Siis kokonaisuudessaan mulla noita on noin 150 mutta käytän aina kerrallaan vain osaa. Olen myös hankkiutunut eroon halvasta kakasta ja ostan tilalle vain merkkilaukkuja. Kummasti kuorma vähenee :D Paha vaan kun ei suomessa juurikaan myydä merkkejä, guessia esim. en merkkilaukuksi laske. Kyseisen merkin arvo romahti mun silmissä kun joka pissiksellä alkoi olla niitä ja niiden lompakko hajosi käsiin parin kuukauden käytön jälkeen :/

[QUOTE="Mie vaan";22912197]Siis kokonaisuudessaan mulla noita on noin 150 mutta käytän aina kerrallaan vain osaa. Olen myös hankkiutunut eroon halvasta kakasta ja ostan tilalle vain merkkilaukkuja. Kummasti kuorma vähenee :D Paha vaan kun ei suomessa juurikaan myydä merkkejä, guessia esim. en merkkilaukuksi laske. Kyseisen merkin arvo romahti mun silmissä kun joka pissiksellä alkoi olla niitä ja niiden lompakko hajosi käsiin parin kuukauden käytön jälkeen :/[/QUOTE]

Mulla ei niin montaa ole. :D Mäkään en Guessia merkkilaukuksi laske ja muutenkin koko merkki on Suomessa täysin ylihinnoiteltu kuten koko Euroopassa. USA:ssa merkki maksaa n. puolet vähemmän. :)

Yhteistyössä