Annoin panadolia puoli tuntia sitten ja ei mitään vaikutusta.. Pronaxenia olen antanut klo. 16.00 ja se ei ainakaan enää auta. Nyt ei 8 tuntiin voi antaa ja kuume ei ainakaan vielä ole laskussa, joten odotan vielä ja soitan sitten. Lapsi on vaippasillaan ja huone on viileäAlkuperäinen kirjoittaja Hisu:Koska olet lääkkeen antanut? Ei ainakaan Panadol kuumetta laske sitä 8 tuntia minkä välein sitä saa antaa, kuume alkaa nousta siinä 4-5 tunnin päästä uudelleen. Pronaxenista ei mulla ole kokemusta mutta varmaan sama juttu. Jos kuume ei laske uudelleen kun annat taas lääkettä niin soita sitten päivystykseen. Ja muuten, pue lapsi viileästi ja pidä huone viileänä.
Mulle tuo olisi jo todella korkea, koska ruumiinlämpöni normaalisti on 35.5...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tuo nyt onneksi mikään todella korkea kuume ole.
Jos lapsella on vauvarokko.Siinä yleensä kuume 39-40,kestää 3päivää,joillakin 5.Siis yleensä.
"ihottuma " tulee kuumeen loputtua.
Se kait on tässä nyt se tärkein et laskeeko kuume lääkkeen jäljeen?
Iltaa kohtihan tuo tuppaa kuume nousemaan.Kevyttä vaatetta päälle ja koittaa saada lapsi juomaan tarpeeksi.
Panadol vaikuttanee tunnissa.Alkuperäinen kirjoittaja suttutuhru:Annoin panadolia puoli tuntia sitten ja ei mitään vaikutusta.. Pronaxenia olen antanut klo. 16.00 ja se ei ainakaan enää auta. Nyt ei 8 tuntiin voi antaa ja kuume ei ainakaan vielä ole laskussa, joten odotan vielä ja soitan sitten. Lapsi on vaippasillaan ja huone on viileä
Lapsille kuitenkin erijuttuAlkuperäinen kirjoittaja suttutuhru:Mulle tuo olisi jo todella korkea, koska ruumiinlämpöni normaalisti on 35.5...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tuo nyt onneksi mikään todella korkea kuume ole.
Jos lapsella on vauvarokko.Siinä yleensä kuume 39-40,kestää 3päivää,joillakin 5.Siis yleensä.
"ihottuma " tulee kuumeen loputtua.
Se kait on tässä nyt se tärkein et laskeeko kuume lääkkeen jäljeen?
Iltaa kohtihan tuo tuppaa kuume nousemaan.Kevyttä vaatetta päälle ja koittaa saada lapsi juomaan tarpeeksi.
Hyvä kuitenkin tietää
Nyt ei ole laskenut. Niinhän se on, mutta lääkettä on kuitenkin annettu niin mietityttää
Juotavaa tarjoan kokoajan..
Näin.En minäkään pelkkä vaippa päällä toista pitäisi.Alkuperäinen kirjoittaja Rhiannon:Panadol vaikuttanee tunnissa.Alkuperäinen kirjoittaja suttutuhru:Annoin panadolia puoli tuntia sitten ja ei mitään vaikutusta.. Pronaxenia olen antanut klo. 16.00 ja se ei ainakaan enää auta. Nyt ei 8 tuntiin voi antaa ja kuume ei ainakaan vielä ole laskussa, joten odotan vielä ja soitan sitten. Lapsi on vaippasillaan ja huone on viileä
Mutta jos lapsi on muuten ollu virkeä ja jaksanu olla, syödä ja juoda, nii mahdollisimman kevyet yövaatteet pälle.
Miski 1v ei voisi painaa 12kg?Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärsinkö oikein?:Siis 1-vuotias ja 12 kg???
Niin?Mitä ihmeellistä tuossa nyt sitten on.Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärsinkö oikein?:Siis 1-vuotias ja 12 kg???
Ihmettelin vain. Tuli heti verrattua omaan lapseen, joka on 2 v 2 kk ja painaa 12 kg. Anteeksi kun osallistuin keskusteluun, en tee sitä toiste.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin?Mitä ihmeellistä tuossa nyt sitten on.Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärsinkö oikein?:Siis 1-vuotias ja 12 kg???
Oho, miten pitkä tai lyhyt?Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärsinkö oikein?:Ihmettelin vain. Tuli heti verrattua omaan lapseen, joka on 2 v 2 kk ja painaa 12 kg. Anteeksi kun osallistuin keskusteluun, en tee sitä toiste.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin?Mitä ihmeellistä tuossa nyt sitten on.Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärsinkö oikein?:Siis 1-vuotias ja 12 kg???
Ymmärrät kait että paino/pituus tasaantuu ehkä jossain vaiheessa.Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärsinkö oikein?:Ihmettelin vain. Tuli heti verrattua omaan lapseen, joka on 2 v 2 kk ja painaa 12 kg. Anteeksi kun osallistuin keskusteluun, en tee sitä toiste.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin?Mitä ihmeellistä tuossa nyt sitten on.Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärsinkö oikein?:Siis 1-vuotias ja 12 kg???
Meidän tyttö oli 1v 13kg, 2v 14kg ja nyt 5v 17kg (110cm), että kyllä se siitä tasaantuu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ymmärrät kait että paino/pituus tasaantuu ehkä jossain vaiheessa.Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärsinkö oikein?:Ihmettelin vain. Tuli heti verrattua omaan lapseen, joka on 2 v 2 kk ja painaa 12 kg. Anteeksi kun osallistuin keskusteluun, en tee sitä toiste.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin?Mitä ihmeellistä tuossa nyt sitten on.Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärsinkö oikein?:Siis 1-vuotias ja 12 kg???
En minäkään tullut tähän ihmettelemään vaikka meidän 3v painaa 13kg.
Jokainen lapsi kun kasvaa omaa käyräänsä.Ei siinä sen ihmeellisempää.