apua kaipaisin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä

Aktiivinen jäsen
28.04.2004
2 972
0
36
Tämä ei nyt tänne palstalle oikein kuulu mutta...Ongelmana on kun miehen kanssa riidellään joskus, niin aina silloin hän alkaa puhua kuinka kamalaa hänen elämänsä on minun kanssa ja pyytää mua harkitsemaan haluanko elää hänen kanssaan...
sanoo että kohtelen häntä kuin eläintä jne. sanoo kärsivänsä mun kanssa. Onkohan tämä totta vai sanooko hän vain suutuspäissään? Olen kysynyt jälkeen päin jolloin sanoo että vain vihaisena päästää tollasta suustaan mutta vaikuttaa siltä että se valehtelis...Tunteekohan mieheni oikeasti kärsivänsä mun kanssa? (kun sama virsi toistuu joka kerta)

vaikee sanoa mitä sun miehen päässä liikkuu. Mutta monestihan sitä sanoo semmosta mitä ei tarkoita, just suutuspäissään. Mutta se hän on sun miehen päätettävissä jos hän kärsii, niin silloinhan hänen pitäisi miettiä haluaako asustella sinun kanssa eikä toisinpäin. Jos hän kärsii, hänenhän on tehtävä asialle sitten jotain?! Kysy tarkkaan mitä sinun olisi tehtävä ettei hän tunne itseään sellaiseksi kuin kohtelisit häntä kuin eläintä. Ja miti sitten voitko muuttaa tapaasi että hänellä tulisi parempi mieli. et kuitenkaan voi luonnettasi kokonaan hänen takiaan muuttaa. keskusstellkaa asiasta, niin eiköhän ratkaisu löydä.

Yhteistyössä