Apua kaipaava!

Minulla on reilu 5kk ikäinen poika. 4kk neuvolassa todettiin atooppinen iho. Iho pysynyt suht hyvässä kunnossa ahkeralla rasvauksella Nilkat tosin huonona. Yritettiin 4,5kk iässä kinnteitä mutta jätettiin ne pois mahavaivojen takia. Siis täysimetyksellä mennään. Mutta tuntuu että mahanväänteet ja ilmavaivat jatkuu? Voisiko tässä olla allergiasta kyse vaiko ihan jostain muusta? Ei kai nyt normaalia ole että mahaa vääntää välillä niin että unet kärsii?
Ja mahakipuja näyttää olevan eniten iltaisin/öisin?
olen jo itse yrittänyt välttää suklaata,papuja,herneitä,vahvoja mausteita, kahvia jne...mutta ei auta. Neuvolassakaan asiaan ei otettu kantaa kun selvää ihottumaa imetyksen yhteydessä ei lehahda. Vaikka välillä kuivia punaisempia läiskiä iholla on. Niin ja poika on saaanut nan-korviketta silloin tällöin kun minä olen ollut poissa. Ei ole aiheuttanut mielestäni mitään. Ja nyt viime aikoina ei olekkaan saanut.
Kiitoksia paljon jo etukäteen niille jotka viitsii kommentoida. Luen mielellään jos kohtalotovereita tai muuten asiasta tietäviä löytyy...
 
Hei!

Oletko ollut ilman maitotuotteita? Kovasti allergialta kuulostaa. Maito, kotimaiset viljat ja kananmuna ovat niitä yleisesti allergisoivia. Toki hyvä on vältellä noita muitakin mahan päälle käypiä aineita. Jos epäilet allergiaa niin kannattaa heti hakeutua hoitoon, vaikka yksityiselle, jotta vaavi saadaan kuntoon!!!
 

Yhteistyössä