Apua juhlapukeutumiseen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tansku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tansku"

Vieras
Olen siis lähdössä firman juhliin joulukuun alussa ja on iskemässä vaatekriisi. Olen ollut lasten kanssa 5-vuotta kotona ja aivan pihalla vaatejutuista.

Eli minulla on pikkumusta. Mattapintainen ja vähän polven yläpuolelle. Lisäksi mustat avokkaat ja kiiltävä pieni laukku. Laitanko siis mustat sukkahousut vai "ihonväriset" ?

Kiitos, jos joku viitsii vastata!

Itse laittaisin tuollaisen asun kanssa jotkut nätit pursisukkahousut kukkaisella pitsillä. Kaupoissa on paljon kaikkia upeita kuvioita! Mielestäni asu jää tylsäksi jos laitat perus mustat taikka ihonväriset.

Pukukoodina oli juhlava asu ja kenen kanssa olen jutellut niin hyvin erilaisia vaatteita ihmiset laittavat. Täytyy vissin käydä vielä katsastamassa jotain kuviosukkahousuja... Oiskohan niitä esim Lindexillä? Meidän pikkukaupungissa kun ei kovin paljon ole kauppoja =)

Kyllähän ilmettä saa muillakin asusteilla. Itse olen useinmiten ollut pikkujouluissa mustilla korollisilla saapikkailla, joilloin sukkahousuja näkyy varsin vähän...

Makee laukku + korut + kampaus tekee paljon :-)

Iänikuisen tylsää laittaa pikkumustaa päälle mustine kenkineen ja laukkuineen. Ok, joo moni käyttää mutta hommatkaa nyt ihmiset muutakin kuin sitä turvallisen tylsää mustaa kaappiinne! Sitäpaitsi, harvalle suomalaiselle musta sopii hyvin. Suurimpaa osaa se vain vanhentaa!

Mikä pikkupaikkakunta kyseessä, vihjaise? Mulla vois olla sulle myytävänä jotain räväkämpää asua :)

jos ei halua panostaa useaan iltamekkoon yleensäkään niin kannattaa valita se tylsä musta. mutta jos halua ostella useita mekkoja voi käyttää paljonkin eri värejä ka kuoseja....

[QUOTE="essi";27446430]jos ei halua panostaa useaan iltamekkoon yleensäkään niin kannattaa valita se tylsä musta. mutta jos halua ostella useita mekkoja voi käyttää paljonkin eri värejä ka kuoseja....[/QUOTE]

Ja olla kuin hautajaisissa, kalmankalpeana? Noniin, suomalaista mentaliteettia taas. Eihän sen tarvitse maksaa paljon, että löytää itselleen jonkun värikkäämmän vaihtoehdon.

Kiitos vinkeistänne!

Eilen kiersin kenkäkauppoja, mutta mitään kivaa (=muuta kuin mustaa) en tähän hätään löytänyt. Joten siis Lindexillä vielä käyn sukkiksia kattoos ja sit saa riittää, huoh. Hopeisia koruja hommasin jo ja kait tuolle päällekin täytyy jotain yrittää tehdä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja niin tylsää;27446442:
Ja olla kuin hautajaisissa, kalmankalpeana? Noniin, suomalaista mentaliteettia taas. Eihän sen tarvitse maksaa paljon, että löytää itselleen jonkun värikkäämmän vaihtoehdon.

ai niin halpaa ja huonolaatuista sen pitää olla, eikös, suomalaista mentaliteettia? mä just panostaisin laadukkaisiin mustiin juhlavaatteisiin ja korut, sukat, kengät niillä saa erinäköisiä asuja, huiveja ja muita asusteita, pikkumustan voi bolerolla tai huivilla asustaa ihan erinäköiseksi.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Jos pukukoodi on juhlava, niin ihonväriset sukkahuosut eivät käy. Eli hommaa mustat tai niin kuin joku ehdottikin, pitsiset tai muutoin kuviolliset. Nykyään löytyy vaikka mitä. Esim. sellaiset sukkikset, jossa on nilkassa jokin pieni kiva yksityiskohta tms. Sukkahousujen pitäisi sitte olla myös kiiltävä.

Yhteistyössä