APUA! Joulu tuleeeeeeeeeeeeee

:xmas: Ahdistaa melkein jo nyt, kun tietää, että joulu tulee, KAIKKI ostavat lapsilleen lahjoja ja mä oon varaton, hyvä kun rahat riittävät ruokaa. Pölynimuriakaan EN omista ja nytkin oon kaverin netissä. (Nettiä ei siis ole kotona)
En saa rahaa lapsiin, kun ne on sijoitettu muualle, mut lahjoja odottavat kaikki. Joudun laittamaan rahani "liian isoon asuntoon", jotta lapset voivat käydä kotona. Sitä ei avusteta mistään, koska niiden pitäisi ASUA kotona, jos saisin avustusta. :headwall::':)headwall::':)':)'(
 
"vieras"
Joulu tulee joka vuosi, tuskin yllätyksenä. Jos laittaisit vähän rahaa sivuun joka kuukausi, niin vois olla parempi joulu. Muidenko se nyt pitäisi kustantaa? Jos pitäisi, niin miksi?
 
[QUOTE="vieras";24501530]Joulu tulee joka vuosi, tuskin yllätyksenä. Jos laittaisit vähän rahaa sivuun joka kuukausi, niin vois olla parempi joulu. Muidenko se nyt pitäisi kustantaa? Jos pitäisi, niin miksi?[/QUOTE]

Mistäs sitä laittaa sivuun, kun ei tule mitään. Joka kuukausihan rahat menee lapsiin, vaikkei niistä saa mitää. (Asuntoon myös, vaikkei sitä huomioida menoksi) Rahaa siis menee väkisinkin enemmän, kuin tulee, joka kuukausi. Ei myöskään ole mukavaa, kun ei lasten kanssa pääse autottomana kotoa mihinkään.
 
"vieras"
[QUOTE="Hah";24501583]Taitaa olla ihan höpöjuttuja sulla.[/QUOTE]

Minustakin tuntuu siltä. Itselläkään ei tosiaankaan tulot päätä huimaa, mutta silti aina ois kiva auttaa "vähempiosaisia"- Jotenkin näistä vain aina tulee mieleen se, että repivät ne tuet mitkä saavat, se joulu ei varmasti tule kenellekään yllätyksenä. Tai jos tulee, mihin ne soskun rahat katoavat?
 
luv
Hei älä sure..lapsille tärkeintä että annat aikaa aina kun voit ja kuuntelet..he arvostavat jotain pientäkin, kunhan muistat heitä. ja välität, kun ajattelet jo nyt joululahjoja vaikka on vasta elokuu. Mutta miksi lapset ovat sijoituksessa? Kaipaatko heitä?
 

Yhteistyössä