Apua! Joudun olemaan totaali yh huomisillasta sunnuntai-iltaan saakka!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totaali yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

totaali yh

Vieras
Mies lähtee työmatkalle. En ole koskaan ennen ollut yksin näin kauan lapsen kanssa. Mies on kyllä ollut. Pelottaa miten pärjään. :( Pitää viedä lapsi päiväkotiin ja hakea ja käydä kaupassa ja lenkittää koiraa ym. Mies jättää onneksi vähän rahaa että saadaan ruokaa.

:( jos olisin sinä, niin pyytäisin sosiaalihullosta, että lapsi pääsisi sijaisperheeseen viikoksi.
koira ja lapsi ja työssäkäynti on rasittavaa, kun ei ole sitä toista aikuista kaverina.

Mutta jos saat sijaisperheen järjestettyä, niin selviät koiran kanssa viikon

Hei hyvä ystävä, tuetaan toisiamme, itketään vaikka yhdessä maailman julmuutta. Mä olen tot.-yh jo kolmatta vuotta ja tunnen sun tuskas. VOIMAHALAUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kolmen kultakimpaleen (lue:lapsen) yh:na 5:n vuoden kokemuksella (elareita saamatta kolme ekaa vuotta) voin sanoa että pärjäät!Miks et pärjäis!? Multa katos eron myötä koko tukiverkosto-kaikki käänsi selkänsä..Jos yhtään tuo lisätoivoa pärjäämiseen,niin käske miehesi aikataulullinen päivätoimintasuunnitelma laatimaan...

IIIIIIKKK!!! Apua! Siiis KAMALAA! Miten sä mahdat pärjätä??!! Siis eihän tolleen kukaan voi pärjätä, siis toihan on HIRVEEEEETÄ. Siis ei oo normaalia elämää siis OLLENKAAN, viedä nyt ihan lapsi päiväkotiin ja vielä LENKITTÄÄ KOIRA. Siis JÄRRRRKYTTÄVÄÄ. Kyllä nyt pitää miehen järjestää sulle vähintään anoppi sinne hoitamaan teitä koko viikonlopuksi tai sit vaan suoraan palkata teille lastenhoitaja, joka on teillä 24/7 torstai-illasta sunnuntai-iltaan saakka ettet vaan uuvu valtaisan taakkasi alla.

IIIIIIKKK!!! Apua! Siiis KAMALAA! Miten sä mahdat pärjätä??!! Siis eihän tolleen kukaan voi pärjätä, siis toihan on HIRVEEEEETÄ. Siis ei oo normaalia elämää siis OLLENKAAN, viedä nyt ihan lapsi päiväkotiin ja vielä LENKITTÄÄ KOIRA. Siis JÄRRRRKYTTÄVÄÄ. Kyllä nyt pitää miehen järjestää sulle vähintään anoppi sinne hoitamaan teitä koko viikonlopuksi tai sit vaan suoraan palkata teille lastenhoitaja, joka on teillä 24/7 torstai-illasta sunnuntai-iltaan saakka ettet vaan uuvu valtaisan taakkasi alla.

Oi kiitos PeskyPixie....sait miut nauramaan kyynelteni läpi!!!Kiitos!

• Tykkää
Reactions: PeskyPixie
Voihan se olla aika shokki, kun on tottunut helppoon elämään jossa vastuu on jaettuna jatkuvasti. Yksin se onkin todella paljon rankempaa. Aina kun alkaa vauvakuumetta pukata, olis suositeltavaa jäädä vaikka kahdeksi viikoksi yksin lasten kanssa, niin putoo nee ruusunpunaiset linssit silmiltä :)

No kyllähän ton muuten kestäis vielä jotenkin, mut kun ap:n pitää käydä kaiken ton päälle kaupassa! Kyllä se katkaisee aasin selän lopullisesti!

[QUOTE="...";29212468]No kyllähän ton muuten kestäis vielä jotenkin, mut kun ap:n pitää käydä kaiken ton päälle kaupassa! Kyllä se katkaisee aasin selän lopullisesti![/QUOTE]

Mä luulen kyllä että se on toi lapsen päivähoitoon vieminen. Siis LAPSEN VIEMINEN P Ä I V Ä H O I T O O N. Ja kun isä on kerran poissa torstai-illasta alkaen niin laskin että, aloittajan pitää viedä lapsi hoitoon KOKONAISTA YHTENÄ PÄIVÄNÄ. Tai... :O jos onkin sellainen kamala tilanne, että lapsi on VUOROHOIDOSSA, siis V U O R O H O I D O S S A. :O Niin sitten... joo.... laskin että pitää viedä jopa KOLMENA PÄIVÄNÄ. :O Siis ei tosta hei voi selvitä. :'(

• Tykkää
Reactions: Myrna
Mä luulen kyllä että se on toi lapsen päivähoitoon vieminen. Siis LAPSEN VIEMINEN P Ä I V Ä H O I T O O N. Ja kun isä on kerran poissa torstai-illasta alkaen niin laskin että, aloittajan pitää viedä lapsi hoitoon KOKONAISTA YHTENÄ PÄIVÄNÄ. Tai... :O jos onkin sellainen kamala tilanne, että lapsi on VUOROHOIDOSSA, siis V U O R O H O I D O S S A. :O Niin sitten... joo.... laskin että pitää viedä jopa KOLMENA PÄIVÄNÄ. :O Siis ei tosta hei voi selvitä. :'(

Taidat kyllä olla oikeassa. Oon kuullut et se päivähoitoon vieminen on todella todella raskasta. Onneksi meillä vasta vauva niin en oo joutunut sitä kokemaan.

Eikö teitä muita muka edes vä'hän mietityttänyt/jännittänyt eka kerta ihan yksin lapsen kanssa pidemmän aikaa? Minä myönnän reilusti, että minua jännitti. Aikaisemmin kun aina on ollut se toinen siinä kaverina, että kyllä se eka yksin jääminen vähän suunnittelua vaati. Hyvin silti pärjäsin, ei mitään ongelmia, mutta jännitti/mietitytti se silti. Suoraan sanoen en ihan näin suurimuotoista vi**uilua ymmärrä.

Olen ollut TÄYSIN TOTAALI-YH jo 15 vuotta neljälle lapselle, lasten isän kuoltua, eikä minua edes jaksa naurattaa tällaiset aloitukset. Pääasiassa hävettää että joku voi olla noin avuton vaikka (toivottavasti) on aikuinen.

Totaali-yh on todella yksin. Aina. Mulla ei lapset ole ikinä olleet muualla hoidossa kuin päiväkodissa, siinä sulle sitä yksinhuoltajuutta. Vanhimmat onneksi jo lentäneet pesästä.

Yhteistyössä