Apua huonoon seksielämään?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kulahtanut seksielämä, apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kulahtanut seksielämä, apua!

Vieras
Sama vanha tarina eli ollaan avioliitossa oltu vasta reilu vuosi, yhdessä viisi vuotta ja kahden pienen lapsen ylpeitä vanhempia.
Avioliitto on kärsinyt rankoista pikkuvauva vuosista mutta rakkaus on vahva ja yhdessä ollaan onnellisia.

Seksi onkin sitten toinen asia...
Itse olin todella viriili tavatessani mieheni ja minulla on kumppaneita kymmenen krt hänen verrattuna vaikka hän on minua reilusti vanhempi, itse ole vasta 25..
Alussa seksiä oli päivittäin ja se oli hyvää ja villiä. Sain orgasmin lähes joka kerta. Nyt en ole saanut varmaan kahteen vuoteen, paitsi oman käden kautta.

Mies kyllä yrittää tehdä kaikkensa minun eteeni mutta yleensä homma on suht nopeasti ohi ja minä teeskentelen orgasmin... Tykkään seksistä todella paljon mutta minusta on alkanut tuntua että olen menettänyt taitoni täysin siinä suhteessa ja olen myös lasten myötä lihottuani menettänyt täysin itsetuntoni alastomaan vartalooni.

Mistä voisi hakea apua seksielämän parantamiseen?
Onko kellään kokemusta tantra kursseista?

Meillä on molemmat lapset todella pieniä ja oma aika on todella vähäistä... Hoitajiakaan en vielä halua ottaa, ainakaan yön yli kun kuopus on niin pieni ja imetänkin vielä.

Apua???

En tiedä huomaako mutta ainakin lopettaa epätoivoisen yrittämisen! Mä en vaan jotenkin enää pääse tunnelmaan oikealla tavalla ja ei edes ole mahdollisuutta orgasmiin... Ei siinä auta vaikka mues tekis mitä!

Ja ei kyllä mieskään varmasti ole tyytyväinen... Kyllä hän laukeaa mutta on se aika suorittamista molemmilta :(
ennen lapsia käytiin seksimessuilla ja kaikkea, niin ne asiat muuttuu... En ois ikinä uskonut löytäväni itseäni pohtimasta näitä asioita ja näin nuorena!

No ainakin ihan noi imetyshormonit aiheuttaa haluttomutta ja vähentää nautintokykyä monilla naisilla ton väsymyksen lisäks. Se kannattaa ottaa huomioon ja muutenkin imetysaikana (ja mahdollisesti aika pitkään sen jälkeen) seksiin kannattaa varata aikaa ja ottaa huomioon se, että puuolet hitaammin on tuplasti paremmin :p

Ja jos on monta pientä peräjälkeen, saattaa nuo imetyshormonit olla tuplasti voimakkaampia :( Saattaa olla kyllä myös päinvastoin - itse vallan villiinnyin kolmannen perättäisen synnytyksen jälkeen ;)

Yhteistyössä