Alkuperäinen kirjoittaja möntti:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:No soitat vaan sinne sosiaalitoimistoon. Miksei sinne muka vois soittaa? Sieltä sitä apua saa. Ei se ole mikään häpeä. Ne on siellä just tollaisia tilanteita varten.
Joo, mutta kyse siis ei ole minusta! Vaan läheisestä ihmisestä. Mä olen todella huolissani jo sen hyvinvoinnista, ja se alkaa vaikuttaa koko hänen perheeseensä. Mä en pysty menemään apuun arkeen, eikä mun antama muu apu ole riittävää hänelle.
Mä tiedän, että kyseessä on oikeasti hyvin omistautunut ihminen, hyvä äiti, joka on aivan lopussa mutta ei kykene sitä apua hakemaan. Hän on aivan rauniona. En usko, että lastensuojen tms puuttuminen asiaan auttaisi häntä kuitenkaan.
miksi ei auttais? perhetyö on lastensuojelu työtä ja auttanut mua ainaki arjessa jaksamisessa.. 2 vuotta ovat meillä käyneet, eikä kukaan oo ees puhunu lapsien huostaanottamisesta
![]()
kohta ne muuten taas tulee
ja hyvin jaksat koneella notkua vai mitä?
mistäs tiedät paljonko täällä notkun
niin ja ihan oikeesti sit.. eli mun kohalla oli kyse syvästä masennustilasta ja olin henkisesti ihan loppu kahen uhmiksen kanssa... perhetyön avulla sain itseni ymmärtämään et olen ihan hyvä äiti vaikkei mulla kiinnosta esim askarrella lasten kans tai keksiä niille kokoajan jotain tekemistä.. nyt tilanne sillä mallilla et perhetyö päättyy toukokuussa