M
miina
Vieras
Kertokaa, mitä gluteenitonta kaupasta löytyy? Mielellään suolaista ja makeaa tarjottavaa kahvin kanssa? Jotain pakastealtaasta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tai sit teet vaikka kääretortun, korvaat vaehnäjauhot perunajauhoilla. Aikaa leipomiseen+paistamiseen menee max 15min. Ja on taatusti halvempaa kuin kaupan leivonnaiset!
Alkuperäinen kirjoittaja a:Ja muista olla niiden kanssa tarkka!! Jotku ei edes voitele leipäänsä samasta voirasiasta mistä on otettu tavalliselle leivälle! Ja muista laittaa tuotteet puhtaalle astialle!! Anteeks jos tää on sulle tuttua, mut joillekkin tää on ihan vieras asia.. Eivät voi ymmärtää et se on oikeesti mielettömän tarkkaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja keliaakikko:Mä en todellakaan halua että teet mulle jotain "gluteenitonta" kääretorttua, koska et ole kuitenkaan tehnyt sitä riittävän tarkasti.
Eli jos et tiedä gluteenittomuudesta mitään, niin tarjoa mulle jotain valmiita keksejä suoraan purkista, kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja muua:suolaseks voisit ostaa vaikka gluteenitonta paahtista. Voitelet, heität makkaraa ja juustoa ja tomskua kehiin ja pistät uuniin. Hyvää ja helppoa