Apua homeopatiasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiruliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiruliina

Vieras
Onko kellään kokemuksia homeopatiasta infektiokierteen hoidossa? Varasin juuri ajan homeopaatille 2v tytölleni. Koko talvi on mennyt sairastellessa joten jotain oli pakko tehdä.

Meillä homeopaattiset hoidot menossa kun pojalla 4.5 v vatsan kanssa ongelmaa. Kovin on kaverilla vatsa löysällä ja pytyllä pitää käydä usein. Laktoosi, keliakia yms. testit ja kokeet olleet normaaleja. 6 vko ollaan käytetty nyt helmiä, pientä masun rauhoittumista on tapahtunut ja kiinteämpää tuotosta tullut. olen todella positiivisella mielellä ja hoito jatkuu yhä. Jossain vaiheessa tarkoitus pitää tauko ja sen jälkeen valmistetta olisi tarkoitus vaihtaa. Homeopaatin mukaan kannattaa olla kärsivällinen koska tämä vaiva on ollut pikku herraklla melko pitkään joten paraneminenkin saattaa viedä pitkään.

nostanpas tämän kun asia kiinnostaa minuakin. onko kenelläkään negatiivista sanottavaa homeopatiasta. tai tietoa korvakynttilähoidoista. itse olen myös viemässä korvakierteisiä lapsia ko. hoitoihin.

Käytiin alkuviikosta homeopaatilla. Hieman omituiselta kuulostivat jotkut jutut, mutta ehkä olen vain ennakkoluuloinen? Katsotaan nyt miten vaikuttaa.

Korvakynttilästä olen nähnyt jonkun a-studio tyyppisen ohjelman jossa haastateltiin mm. korvalääkäreitä. Kyse on täydestä huuhaasta, älä ihmeessä sorru maksamaan tällaisesta!

Hyvää päivänjatkoa!

Yhteistyössä