APUA, hiusväri polttaa ihan saatanasti, ennen ei ole sama väri polttanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pää tulessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pese tosiaan pian pois... mulla on tuttu jolla kampaajalla oli monta kertaa värjätty täsmälleen samalla värillä ja sitten yksi kaunis kerta sai allergisen reaktion jonka seurauksena hiukset lähti. Ja värjää muuten silti nykyäänkin hiuksiaan

No mulla polttelee aina.. eikä tarvi mikään blondiväri olla.. jos vaan olet raapinut päätäs ja siellä on "haavoja" niin niitä kohtia polttelee.. olen itse antanut olla loppuun asti,kyllä se helpottaa. Alussa polttelee kauheesti.
Eikä mullakaan mikään allerginen reaktio ollut! Ja oikea väri on tullut ja päänahka voi hyvin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Niina:
No mulla polttelee aina.. eikä tarvi mikään blondiväri olla.. jos vaan olet raapinut päätäs ja siellä on "haavoja" niin niitä kohtia polttelee.. olen itse antanut olla loppuun asti,kyllä se helpottaa. Alussa polttelee kauheesti.
Eikä mullakaan mikään allerginen reaktio ollut! Ja oikea väri on tullut ja päänahka voi hyvin :D

No mutta ei toi nyt oo ihan normaalia polttelua jos väri pitää laittaa itkun kanssa..

no itseasiassa oon kyllä raapinut päätäni aika lailla... nyt loppui polttelu :)

oli kyllä yhtä helvettiä... niin ja ihan blondausaine on kyseessä, samaa väriä käyttäny jo vuosia

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Pese tosiaan pian pois... mulla on tuttu jolla kampaajalla oli monta kertaa värjätty täsmälleen samalla värillä ja sitten yksi kaunis kerta sai allergisen reaktion jonka seurauksena hiukset lähti. Ja värjää muuten silti nykyäänkin hiuksiaan

toi on just siitä johtuvaa et kun kauan käyttää esim samaa hiusväriä tai vaikkapa ripsiväriä niin sen tuoteen tietyille aineosille alkaa ajan myötä herkistymään,joten kannattaa välis vauhdella noita kosmetiikkatuotteita ettei pääse herkistymään!

No mutta ei toi nyt oo ihan normaalia polttelua jos väri pitää laittaa itkun kanssa..

No se kipukynnys jokaisella on eri!!!
Itse tottuneena värjääjänä ja kirvelyn kärsijänä en paljoa pelkää seuraavaa värjäyskertaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no itseasiassa oon kyllä raapinut päätäni aika lailla... nyt loppui polttelu :)

oli kyllä yhtä helvettiä... niin ja ihan blondausaine on kyseessä, samaa väriä käyttäny jo vuosia

Hyvä homma että loppui jo :D
Blondi väri se vasta kirveleekin.. muistan joskus teininä.. auts!

*viheltää* Tuossa taannoin tein värinpoiston ja laitoin uutta väriä heti perään. Ihan siinä hiki valu kun poltti niin perkeleesti...Tuloksena semmosia visvaa vuotavia rakkuloita koko päänahka täynnä. Paranemiseen meni toista viikkoa.

Itse tottuneena värjääjänä ja kirvelyn kärsijänä en paljoa pelkää seuraavaa värjäyskertaa!

Juu-u, mutta se ei silti ole normaalia, eikä varsinkaan terveellistä, jos polttelee niin että itku tulee! Hiusvärit ovat myrkkyjä. Siksi ohjeessa nimenomaan käsketään pesemään hiusväri VÄLITTÖMÄSTI pois, mikäli kirvelyä ilmenee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Juu-u, mutta se ei silti ole normaalia, eikä varsinkaan terveellistä, jos polttelee niin että itku tulee! Hiusvärit ovat myrkkyjä. Siksi ohjeessa nimenomaan käsketään pesemään hiusväri VÄLITTÖMÄSTI pois, mikäli kirvelyä ilmenee.

Eli mun pitäis tyytyä maantienväriseen, en saisi koskaan värjätä kun sattuu aina vähän kirvelemään!!!
Kauneuden eteen täytyy kärsiä :D hih,no joo, epilaattorit yms. vahaukset!

Mutta totta että joillakin aiheuttaa myös allergisen reaktion!

Alkuperäinen kirjoittaja Dis:
*viheltää* Tuossa taannoin tein värinpoiston ja laitoin uutta väriä heti perään. Ihan siinä hiki valu kun poltti niin perkeleesti...Tuloksena semmosia visvaa vuotavia rakkuloita koko päänahka täynnä. Paranemiseen meni toista viikkoa.

Nää keskustelut ei saa joutua poliitikoiden silmiin tai kohta hiusvärejä ei saa enää ostaa kotiin ollenkaan...

:headwall:

Mäkään en pysty nyt värjäämään hiuksia. Päänahka on ehjä eikä mitään reaktiota ole koskaan tullut, mutta kädet on rikki ja aina sitä väriä on (suojakäsineistä huolimatta) käsiinkin värjätessä päässyt. Ei uskalla... :headwall:

voi helvetti ja tulee tänne huutelee apua... Miten olis jos LUET ne ohjeet ja NOUDATAT niitä..eli jos kirvelee,polttaa tmv. huuhtele välittömästi pois. Mistä näitä pöljiä oikein löytyy..

mä kans aikanani värjäilin mustalla..sit yks kerta hieman poltti..mut sitseuraava päivä..voi luoja mikä kutina ja kipu päässä..rakkuloita päänahka täys ja korvalehdet ..niissä oli 2 asteen palovamma,silmät turpos..oli meinaa nii järkkyy etten oo uskaltanu värjää sen jälkee ikinä muuta ku raitoja..

Mulle kävi raskausaikana niin, että kun värjäsin sinimustalla hiukset, niin hetken päästä tuli kauheita punaisia laikkuja kasvon ja rintamuksen alueelle.
Ne oireet tulivat tosiaan vasta sen jälkeen kun pesin väriaineen jo pois.
Kaverilla tuli niitä märkiviä paiseita mustasta väriaineesta, korvien takaa lähti ihokin ja se oli monta viikkoa kipeä. :x

mulla kans 2kertaa tullut joku reaktio sen jälkeen kun värin pesin pois. Kauheita rakkuloita ja mäti ni pirusti ja korvanlehti oli iha ruvella ja kipeä,ei auttanu ku lääkärii ja sit mömmöjä päähä.en sen jälkeen hiuksia oo uskaltanu värjätä.. Ja käytin aina mustaa väriä..

mä olen koko ikäni värjännyt hiuksia ja koskaan ei ole mistään mitään tullut, raskausaikana yks blondiväri sai lähes savun nousemaan päästä kun poltti niin perkeleesti...

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Kaverilla tuli niitä märkiviä paiseita mustasta väriaineesta, korvien takaa lähti ihokin ja se oli monta viikkoa kipeä. :x

Mullakin tulee. Kaikkien värjättyjen vuosien jälkeen yks kaks vaan alkoi ensin korvat ylhäältä vetää ruvelle värjäyksen jälkeen...
Muutaman kerran kokeilin, mutta siinä vaiheessa kun en kolmeen viikkoon nukkunut vaan raavin päänahkaa verille, lopetin sitten suosiolla sen mustan värin kanssa touhuamisen.

Yhteistyössä