APUA! HCG-arvo edelleen koholla 4vk jälkeen kaavinnasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Argh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Argh!

Vieras
Mulle tehtiin geneettinen keskeytys 4vk sitten ja S-HCG arvo on edelleen 24 vaikka sen pitäisi olla alle 5.

Onko kenelläkään ollut arvo näin pitkän aikaa koholla, vai pitääkö mun nyt tosiaan alkaa henkisesti valmistautumaan uuteen kaavintaan!

Mulla näkyi veressä vielä 5 viikon päästä,en muista paljonko mut yli sen normiarvon.Uhkailivat jo uudella kaavinnalla mut sit jätettiin tekemättä kun arvot laskivat kuitenkin joka viikkoisessa seurannassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nimetönnä:
Mulla näkyi veressä vielä 5 viikon päästä,en muista paljonko mut yli sen normiarvon.Uhkailivat jo uudella kaavinnalla mut sit jätettiin tekemättä kun arvot laskivat kuitenkin joka viikkoisessa seurannassa.

Toivottavasti mulle käy samoin. Pelottaisi joutua uudelleen kaavintaan. :(

Joillakin 3 kuukauden päästäkin vasta alkaneet menkat kaavinnan jälkeen.
Kokemus itsellä helmikuussa, menehtynyt sikiö rv 12-13, lääkkeellinen tyhjennys ja menkat alkoivat 32 vrk toimenpiteen jälkeen, uusi raskaus positiivinen heinäkuussa, pe ja eilen tarkastusultrassa todettu tuulimuna rv 7+2 ja rv 7+5 :ashamed: Huomenna teen itse lääkkeellisen tyhjennyksen kotona. Epäonnea siis voi olla paljonkin matkassa toisinaan. :ashamed:

Mulla näytti r-testi plussaa vielä 6 viikon päästä mutta koska arvo oli laskenut ja laskussa niin ei tehty mitään. Menkat alkoi vasta 9 viikon päästä. Kuukauden päästä kaavinnasta arvo oli mulla vielä 238...

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Kokemus itsellä helmikuussa, menehtynyt sikiö rv 12-13, lääkkeellinen tyhjennys ja menkat alkoivat 32 vrk toimenpiteen jälkeen, uusi raskaus positiivinen heinäkuussa, pe ja eilen tarkastusultrassa todettu tuulimuna rv 7+2 ja rv 7+5 :ashamed: Huomenna teen itse lääkkeellisen tyhjennyksen kotona. Epäonnea siis voi olla paljonkin matkassa toisinaan. :ashamed:

Olen pahoillani. Itse menetin kaksoset rv:lla 18.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:

Olen pahoillani. Itse menetin kaksoset rv:lla 18.

Hirveitä kohtaloita teillä :'( Voimia ja jaksamista elämään eteenpäin ja uuteen yritykseen :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Mulla näytti r-testi plussaa vielä 6 viikon päästä mutta koska arvo oli laskenut ja laskussa niin ei tehty mitään. Menkat alkoi vasta 9 viikon päästä. Kuukauden päästä kaavinnasta arvo oli mulla vielä 238...

Kiitos tiedosta. Mullakin arvo siis voi olla vain hitaasti laskemassa.

Yhteistyössä