APUA, hääpuku liian pieni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hääpukuni tosiaan ei menekkään kiinni! Vetoketju takana ja jää noin puoliväliin. Vinkkejä mitä voisin asialle tehdä tai edullista ompelijaa helsingissä? Reilun viikon päästä häät, joten kovin montaa kiloa en ehdi enää tiputtaa.

Hääpukuni tosiaan ei menekkään kiinni! Vetoketju takana ja jää noin puoliväliin. Vinkkejä mitä voisin asialle tehdä tai edullista ompelijaa helsingissä? Reilun viikon päästä häät, joten kovin montaa kiloa en ehdi enää tiputtaa.

No kokeile vaikka niitä body wrappeja, vai mitä ne oli... Niillähän pitäs sentit karista silmissä... :whistle: Ei, en ole itse testannut, enkä niitä myy, mutta tuli vaan mieleen, jos nopeesti pitää saada senttejä pois.

Kiitos vinkeistä! Tota hiilihydraattien jättämistä vois testaa, oon vaa huono keksii aina oikeenlaisia ruokia. Noi body wrapitki vaikuttaa ihan mielenkiinnosta ehkä kokeiltavilta :D en ite vaa ymmärtäny mistä niitä saa sillä 25 eurolla, ku se nettisivu näytti melkeen satasta

Nesteet pois kehosta. VHH on hyvä siihen, muista juoda paljon vettä. En tiedä mikä on body wrap , mutta ainakin Lindexillä myydään sellaisia vartaloa muokkaavia alusasuja. Itselläni on sellainen ja laitan aina juhliin mekon alle. Sopivasti lähtee kaikki ylimääräiset muhkurat pois. (y)

Minä saan viikossa putoamaan 3-4 kg tehokuntokuurilla. Joka päivä 1 h pyöräilyä, 45 min hölkkää/kävelyä ja jos vielä jaksaa, niin 30 min kuntotreeniä kotona.

Syömiset tyyliin:
- kaurapuuroa, johon ruokaöljyä ja hilloa, maitoa
- 2 leipää, margariinia, kanamuna, maitoa
- kanasalaatti
- kreikkalaista jugurttia hunajan kera ja hedelmiä

Tällä kuurilla lähtee mukavasti sekä senttejä että kiloja nopeasti. Viikossa on röllövatsa hävinnyt ja kahdessa viikossa olen jo tosi timmissä kunnossa.

Yhteistyössä