apua facebookin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "INNA"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"INNA"

Vieras
Osaisko joku auttaa mua facebook-ongelmassa (tiedän, oon onneton tämmösissä.. :D)
Saanko tehtyä facebookiin ryhmiä eri kavereista, esim. koulukavereille oma ryhmä, työkavereille oma jne, että voisin määrittää tilapäivityksiini vain yhden ryhmän jolle tilapäivitykseni näkyy? Ymmärsikö kukaan mitä haen? :D

Moro! Eri ryhmiä voit tehdä ja jos olen käsittänyt oikein niin pystyt myös muokkaamaan kenelle näkyvät lähettämäsi tilapäivitykset. Klikkaamalla kaverit-sanasta, niin alta tulee erivaihtoehtoja joista voit valita mihin kyseisen kaverin laitat.Toivottavasti jotain selveni.

Kiitos vinkeistä :) Vaikka en kyllä edelleenkään tajua mistä saan ne ryhmät luotua :D Ehkä mä siirrän tän projektin hamaan tulevaisuuteen, kun ei vaan äly riitä :D

Mene omalle aikajanallesi tai sivullesi. Valitse sieltä kaverit ja katso ne. Klikkaa kaveria jonka haluat muuttaa vaikkapa työkaveriks, näet oikealla palkit kaverit ja viestit. paina kaveri-sanan kohdalta niin alta paljastuu : saa ilmoitukset, asetukset, sitten tulee läheiset kaverit, tuttavat, lisää toiselle listalle yms...... niin pystyt muuttamaan kaverisi toiselle listalle. En nyt löydä yv-palkkia jotta voisin laittaa sulle sellaista, mutta jos sä löydät niin pistä yv:tä niin yritän neuvoo enemmän.

Yhteistyössä