E
eroon päässyt
Vieras
Voit hakea lähestymiskieltoa jo henkisenkin väkivallan perusteella, tai jos henkilö häiritsee sinua ottamalla yhteyttä vaikka olet kieltänyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen kirjoittaja;23821685:Olen samaa mieltä kuin Kenguru, mutta...
Mies on vain vuosikausia syyttänyt minua koko perheen epäonnesta. Olen sitten yrittänyt kaikkeni, jotta voisin muuttua ja mieskin on ollut sitä mieltä, että huonoja ovat avustavat tahot, kun ovat saaneet minut vain käyttäytymään yhä huonommin. Olen siis halunnut onnellista perhettä ja siksi halunnut tehdä kaikkeni.
Nyt olen vain herännyt huomaamaan, kuinka onneton itse tässä olen ja kuinka mies käyttäytyy eri tavoin, kuin mitä ihan normaalit käytössäännöt ovat lapsille ja minulle, säännöt ja käytösmallit, joita itse arvostan ja kunnioitan. Olen elänyt jossakin eristetyssä vakuumissa kai nämä vuodet ja niin yksin, että kaikki normaali on tullut epänormaaliksi, eikä mitään ole saanutkaan kyseenalaistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen kirjoittaja;23821685:Olen samaa mieltä kuin Kenguru, mutta...
Mies on vain vuosikausia syyttänyt minua koko perheen epäonnesta. Olen sitten yrittänyt kaikkeni, jotta voisin muuttua ja mieskin on ollut sitä mieltä, että huonoja ovat avustavat tahot, kun ovat saaneet minut vain käyttäytymään yhä huonommin. Olen siis halunnut onnellista perhettä ja siksi halunnut tehdä kaikkeni.
Nyt olen vain herännyt huomaamaan, kuinka onneton itse tässä olen ja kuinka mies käyttäytyy eri tavoin, kuin mitä ihan normaalit käytössäännöt ovat lapsille ja minulle, säännöt ja käytösmallit, joita itse arvostan ja kunnioitan. Olen elänyt jossakin eristetyssä vakuumissa kai nämä vuodet ja niin yksin, että kaikki normaali on tullut epänormaaliksi, eikä mitään ole saanutkaan kyseenalaistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen kirjoittaja;23827821:Nyt kysyn ihan konkreettista apua asiaan, joka olisi varmasti JOKAISELLE ihan täysin normaali asia, mutta minulle ei ole. Valmiiksi jo pelottaa ja ahdistaa, että teen väärin. Muutama päivä sitten hän viestitteli, kuinka ei todellakaan arvosta minua, olen hirviö, hän jättää minut nyt lopullisesti jne. Nyt hiljaiselon jälkeen hän laittoi viestin kysyen, onko minulla tietoa/suunnitelmia tämän viikon ohjelmasta. En yksinkertaisesti osaa vastata. Pelottaa, että vastaan mitä tahansa, on se väärin. Uskoisin kyseessä olevan joko tavaroiden haku tai lasten tapaaminen, mutta en tiedä. Miten reagoin? Anteeksi kaikilta, kun olen näin tyhmä ja avuton.