N
Nyt nimettömänä
Vieras
Huomenta! Tulossa kuuma kesäpäivä ja suuntaamme rannalle jos lapset haluavat. Meillä ollut kivoja päiviä ja lämpöä riittää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä voin sanoa omasta kokemuksesta että en hakis lastensuojelusta apua. sen jälkeen jos saat apua olet silmätikku. haluatko sellaista..sellanen elämä on ihan kamalaa että jokaiseen asiaan puututaan ja jokaiseen asiaan pitää lopulta saada lastensuojelun siunaus..ne vie meinaan sulta päätäntävallan.. itse hain apua vaikka tilanteeni ei ollut edes niin paha..jos oisin tiennyt mihin joudun niin en ois koskaan erehtynyt apua hakemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt nimettömänä;24303196:Hei taas! Kesä on kulunut nopeaan ja syksyä kohti mennään. Kaikki hyvin, mitä nyt olen ollut itse sairaana miltei koko kesän mutta lapset ovat olleet terveenä. Edelleenkään mitään ei ole kuulunut joten toivottavasti olemme päässeet soskun tantoista eroon. Tai siis ollaanhan me, avohuollon tukitoimiin tarvitaan 12 v lapsen suostumus ja huoltajan.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt nimettömänä;24303196:Hei taas! Kesä on kulunut nopeaan ja syksyä kohti mennään. Kaikki hyvin, mitä nyt olen ollut itse sairaana miltei koko kesän mutta lapset ovat olleet terveenä. Edelleenkään mitään ei ole kuulunut joten toivottavasti olemme päässeet soskun tantoista eroon. Tai siis ollaanhan me, avohuollon tukitoimiin tarvitaan 12 v lapsen suostumus ja huoltajan.
Lukematta ketjua. Itse olen ollut kerran sosiaalitoimistossa.. Mies lähti kesken remontin, oli pressu seinänpeittona, kaksi pientä lasta, hometalo, sitten tuli tulipalo. Sanotaanko, että hiukan oli vastoinkäymisiä. Menin siis sosiaalitoimeen pyytämään konkreettista apua omaan jaksamiseen tai jotain. Olin ihan loppu... Vastaus oli "ei voida auttaa, kun et ole sosiaalitapaus" Siis oli oma koti ja työ, ei alkoholiongelmaa vain elämäntilanteesta johtuva uupumus.
No sitten muutama vuosi eteenpäin... Minusta tehtiin lastensuojeluilmoitus. Sitten soittivat ja olisin saanut kotiapua, rahallista apua mitä vaan... Olivat selvitelleet lasten päiväkodista ja koulusta tilannettani. Kaikki kunnossa vastasivat sossulle. Sanoin että kiitos kovasti, mutta EI KIITOS, olisimpa sen tajunnut tiennyt silloin kun apua tarvitsin. Naapuri vaan tekemään ilmoitus nin johan aukeaa apuhanat ja rahahanat.