?
---------------
Vieras
Olen kirjoittanut tänne aikaisemminkin vauvan nukkumisongelmista. vauva 10kk. Mikäköhän mahtoi mennä tänään vikaan. Vauva nukkui päikkäreitä 1h20min. Heräsi siis 14.10. Söi iltapuuron 19.00 ja ekan kerran söi hyvin nallen neljän viljanpuuroa, aikaisemmin syönyt muksun valmispuuroja ja niistä haluan nyt eroon. Vein sänkyyn 19.50 joi reilu 200ml maitoa. En meinannut saada millään rauhottumaan. Kitisi ja nousi koko ajan istumaan nyt vihdoin nukahti. Nukutin siin 1h 20min. välillä annoin mesota itsekseen jotta oppisi nukahtamaan itse. Miehen olkapäälle vihdoin nukahti. Laitoinko liian myöhään nukkumaan vai aikaisin? Kuinka pian iltapuuron jälkeen laitatte nukkumaan, vai onko sillä väliä? Yöt on ollut tosi tosi levottomia heräilee kahden tunnin välein. Mutta nyt olen saanut tosi hyvin nukahtamaan kun viimeksi kirjoitin tänne kun lapsesta ei nää milloin on väsynyt ja nukahtaminen vaikeaa, niin joku neuvoi laittaa aikaisemmin nukkumaan. Tänään meni tosi pieleen taas kaikki. Alan olemaan tosi puhki kun päikkäritkin noin onnettomia.